UPP schreef:Waarom zoek jij een .2 en niet een .1?
Je stelt die vraag aan iemand die ooit een 996 4S kocht omdat die "zo'n mooie reflector had tussen de achterlichten, zoals de 964", dat die ALLES had van een Turbo minus de turbo zelf, en dan ook 20pk meer dan een "gewone" 911... Dat wist ik niet. Die reflector... DAT was belangrijk!
Waarom?
-Had reeds een 991 en als het erop aankomt heb ik dan toch altijd graag ne keer "iets anders". Enige uitzondering hierop was de 996 4S welke ik 2x gehad heb, en welke ik nog zou hebben hadden de jaarlijkse belastingen voor die krengen niet zo hoog geweest in BE.
-Nooit fan geweest van de knippers vooraan. Die zijn subtieler op de .2
-Ook al zijn 't details (de "3D" achterlichten bvb), als geheel vind ik de .2 er een pak jonger uitzien dan de .1
-Vanwege de turbomotoren fiscaal aantrekkelijker in BE, maar dat zou nu niet de dealbreaker geweest zijn
Soit, als de prijzen zo hoog blijven, of als je van die gasten hebt die nog liever doodvallen dan een paar k van hun prijs van bijna 100k te doen dan ga ik vroeg of laat misschien toch overstag voor een .1 hoor.
We zien wel wat de toekomst brengt.
Flippers dan.
Goch, ligt soms meer in panne dan wat anders, otoh, is't dikwijls een prul. Een draadje afgebroken, een slecht contact, stuff like that.
Niks om je zorgen over te maken. Er zijn ook techniekers die je kast (komen) repareren als het je petje te boven gaat.
Deftige adressen vind je in BE op flipperforum.be, en in NL bij de mannen van het NFV (Nederlandse FlipperVereniging).