Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 08 mei 2025 3:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 100  Volgende
Wie was/waren het?? #4 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Wie was/waren het?? #4
die ouwe aston martin en die alfa kwam ik 's ochtends op de A1 tegen bij Bussum ri Amsterdam.

Vanmiddag rond 1600u in de filebak op de A1 A'dam ri H'sum. Een Carrera 4S die waarschijnlijk ook een BMW rijdt. Wat een aso. Kroop zowat achterin mijn mini. Aso.... naming & shaming... :twisted:

Afbeelding

05 feb 2013 22:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
tja. mini. dacht natuurlijk dat je een lekkere gooise vrouw was.

05 feb 2013 22:30
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Vanmorgen op de vluchtstrook van de afrit Watergraafsmeer, Amsterdam, een zwarte 993 coupé (4S volgens mij) die denk ik bij een aanrijding betrokken is geweest...

08 feb 2013 11:34
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Vanmorgen tegen half 9 aan de andere kant op de A1, een witte boxster Spyder. Sloeg af naar snelweg richting Barneveld, voor het eerst in het 'wild' gezien...

08 feb 2013 11:59
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
tegen negen uur op de A13 richting A20 een donkerblauwe 993 4s, kwam volgens mij bij tankstation vandaan, zag er puik uit. Ik was incognito in een V50.

09 feb 2013 12:33
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Zag een zilver 968 coupe in de parkeergarage museumpark in Rotterdam

09 feb 2013 13:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Gelderland
Net voor de middag op de A2 thv Breukelen een mooie zilveren 964 met cup spiegels.

09 feb 2013 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 CS gen2, ex 993 Turbo, ex 993 C4, ex 993 C2
gisteren op de A13 van Rdam naar Den haag een rode 964.

12 feb 2013 16:34
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ronaldo schreef:
HermanH schreef:
KPN promotie voor 4G; verzamelpunt was het parkeerterrein bij de Volkskrant, Amsterdam West. Naast de Porsche in KPN kleuren reden er nog een aantal supercars in de zelfde kleuren in en rond Amsterdam. Kwam bij mij alleen over als promotie voor elektrisch rijden.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Tuurlijk. De een na de ander wordt op straat geflikkert maar wel hier geld aan uitgeven. Tijd voor een overname en de voltallige BOM naar huis sturen zonder gouden handdruk. Bah bah bah. :bang:

12 feb 2013 16:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
offtopic @ rob.
deze 4G aktie kost minder dan de gemiddelde reclame commercial van kpn, dus als ze grote stappen snel thuis willen zijn.........
wel jammer dat een nl bedrijf daar dan weer autos voor uit t buitenland moet halen.
geen medewerking van de NL importeur ?

en uhhh de garagebox erachter staat al te huur :wink:

12 feb 2013 16:48
Profiel
LEEUWARDEN
Rond 17:30 zwarte 911 in Sneek

12 feb 2013 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
horn schreef:
die ouwe aston martin en die alfa kwam ik 's ochtends op de A1 tegen bij Bussum ri Amsterdam.

Vanmiddag rond 1600u in de filebak op de A1 A'dam ri H'sum. Een Carrera 4S die waarschijnlijk ook een BMW rijdt. Wat een aso. Kroop zowat achterin mijn mini. Aso.... naming & shaming... :twisted:

Afbeelding

Hmm... Laat ik nou net mn V70 hebben ingeruild op een 5 touring!! Keurige Diesel, geen taxivelgen etc....
Dus als je lekker aan het cruisen bent met dat bommetje van je op de Soestdijkse, ZOU het zomaar kunnen dat ik ineens een metertje achter je zit. :D

Overigens wél een feit: 50k per jaar met Volvo en nooit een probleem: 20k met Beamer, 95% snelweg, veel cruisecontrol en efficient dynamics (truthola stand..) en al een keer of 3 ellende met enorme hufters...

12 feb 2013 21:04
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Is toch standaard?
Als ik ergens moet ritsen of bij het dringen voor een op- of afrit, laat ik ruimhartig anderen invoegen, maar voeg zelf altijd rückzichtslos in voor de eerste de beste BMW. Terwijl tegenwoordig de echte hufters aan het stuur.van een Audi lijken te zitten. Tot zover de afdeling vooroordelen en hokjesdenken aan het woord...

12 feb 2013 23:57
Profiel
Moderator
PF #57
in het kader van naming & shaming... stond gisterenavond rond 6 uur in een 2 kilometer lange file op de vluchtstrook voor de afslag Vinkeveen van de A2. Het sneeuwde en had geijzeld dus er werd voorzichtig gereden. Uiteraard was er weer een randdebiel die met 70 gewoon langs de uitvoegfile blerde en hem met gevaar voor eigen leven vlak voor het einde van de afslag er tussen pleurde...

Een BMW rijder, zou je denken...

Maar nee, een blonde hockeydoos met een zwarte Cayenne, hoogstwaarschijnlijk uit Loenen a/d Vecht, met het kenteken 36-TTS-5. Het is dat ik geen vrouwen sla.... :twisted:

Afbeelding

15 feb 2013 8:39
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afgelopen vrijdag, A50 richting Zwolle. Blauwe 996 Cabrio. Hield zich keurig aan de regels.
Afbeelding

15 feb 2013 10:07
Profiel
964.c4
assendelft
Woensdag middag met een panamera sportief gereden
Ik was natuurlijk in de 964 iemand van hier :)))

15 feb 2013 10:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Porsche 911 3.2 cabriolet WTL, Porsche 996 3.6 cabriolet
Hey Delnoy,

Leuke foto!

De 996 had ik toen jij de foto maakte net een half uurtje in het bezit. :D :cheers: .... Mijn 911 welke ik al 7 jaar heb is hier nog nooit voorbij gekomen. Leuk om te zien dat de spoiler werkt. De kleur is trouwens zwart.

Grtz, Ozzie

15 feb 2013 20:45
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Haha, spot ik ook eens iemand.

Zwart :shock: meende blauw maar was mijn zonnebril vergeten dus kan me vergissen. Gefeliciteerd met je aanwinst. Wat reed je netjes zeg. Zat al 10 minuten met mijn telefoon in aanslag om hem op de gevoelige plaat te leggen maar je kwam maar niet voorbij.

Ik zat met mijn gezin in een Zwarte Audi A6, incognito dus, op weg met vrienden (grijze Benz op de foto) naar Centerparcs om carnaval te ontvluchten.

Geinig :thumleft:

15 feb 2013 21:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Vanmiddag om 1515 op de a6 richting Almere. Charmante brunette in een zwarte 993 cabriolet.

15 feb 2013 21:52
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Rond 13 uur in Eindhoven hele mooi bordeaux rode 964/965 turbo kenteken begon met een Z.

En zo rond 16 uur een Muis-grijze 996 turbo met handelaarskenteken op de achteraf weggetjes bij Mariahout.

16 feb 2013 18:19
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Net op de parkeerplaats in Welten bij de Super.

Afbeelding Afbeelding

19 feb 2013 16:05
Profiel
PorscheForum Rakker
http://www.wos.nl/nieuws/item/20130216-benzinedief-in-de-lier-gegrepen/
Iemand van hier "vergeten" te betalen?

20 feb 2013 0:39
Profiel Facebook 
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tja, met deze benzine prijzen worden zelfs Porsche rijders desperate. :mrgreen:

20 feb 2013 0:43
Profiel
Omg. Amsterdam
Ben in Rotje knor bezig = Witte de Withstraat ... bij de wester singel kantoor staat -> rode 996 met fuchs :thumleft: en boxster 987 ? iemand van hier....

man o man wat een wiet geur daar :drunken: ... het is kebab, coffee shop, bloemen, cafe, kebab, chinees, .....

22 feb 2013 0:01
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht Dimitri in Rotjeknor?
vanmorgen rond 8.45 uur bij knooppunt hoevelaken, een zwarte 997 TT cabrio, draaide net de snelweg op vanuit Hoevelaken....

26 feb 2013 10:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 100  Volgende