Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

12 okt 2006 19:35

Vanmiddag op de A2 en toen afslag richting Oss een blauwe 964 C2, toen hij gas gaf (en dat deed ie echt wel) ben ik even op zijn bumper blijven hangen (hij raakte me niet kwijt) en ben er vervolgens voorbijgegaan 8)

Ik reed met een 9-5 aero

12 okt 2006 21:12

Targa911S1967 schreef:
horn schreef:19.45 van E'hoven naar Nuenen, amathist 964 C2 coupé, XT-SV-**.

Was jij die open mini.....ik dacht nog die heeft haast op dat 50 stuk.... :wink: :wink: :wink:

Yep, dat was ik. Open als het droog is... 8) Sh*t, hadden we elkaar even de hand kunnen schudden...

50 stuk - Flitser staat toch niet aan die kant... (heb er 18 jaar gewoond)

Enfin, open mini, donkergrijs, zwarte striping op voorklep, geen mini logo achterop maar een haai. Dat ben ik.

Afbeelding

PS Waarom heb jij geen PF sticker op je auto? :roll: :wink:

13 okt 2006 11:52

horn schreef:[...... geen mini logo achterop maar een haai. Dat ben ik.

Dat is idententiteits diefstal. Er is maar één SHARK hier op het forum :lol: :wink:

13 okt 2006 20:40

horn schreef:PS Waarom heb jij geen PF sticker op je auto? :roll: :wink:

Ik ben niet zo'n sticker-fan....... 8) 8) 8)

Het leek wel of die mini gestolen was zo werd er mee gereden......... :wink: :wink: :wink:

13 okt 2006 20:56

horn schreef:

Oppassen met flitesers in Nederland.
Ik heb al een paar keer mogen ervaren dat die net zo goed op de kop flitsen :cry: :cry: :cry:

13 okt 2006 21:25

911-lover schreef:
horn schreef:

Oppassen met flitesers in Nederland.
Ik heb al een paar keer mogen ervaren dat die net zo goed op de kop flitsen :cry: :cry: :cry:

zoals ik zei; heb er 18 jaar gewoond. flitser staat in de middenberm van een 4 baans weg, gericht op de stoplichten. KAN technisch gezien niet eens van voren flitsen, slechts spookrijders...

Zegmaarmaurice schreef:Dat is idententiteits diefstal. Er is maar één SHARK hier op het forum

Had die haai al op mijn auto's ver voordat dit forum bestond. Maar daar je gelijk hebt met 'op dit forum' heb ik destijds ook de avatar veranderd, nadat Shark himself hem al enigszins had aangepast... :cheesy:

13 okt 2006 21:27

Is het the great white shark?

13 okt 2006 21:32

wolf schreef:Is het the great white shark?

Nee, dat is hij:

Afbeelding

13 okt 2006 21:41

Nee, het is Paul &

13 okt 2006 22:08

Devils son schreef:

Nee, het is Paul &

:thumleft: :wink:

13 okt 2006 22:18

zie alle dagen vlakbij mijn werk in Aalst (B) volgende Porsches geparkeerd staan : een erg mooie witte 964 Cabrio (heeft als tweede wagen een 944B) en ook een Boxster in "donker oranje" - is eigenlijk een aanfluiting van de kleur oranje, het is meer de kleur van een bloempot maar dan in metaalglanslak; ik heb de kleur hier op het forum gelukkig nog niet zien passeren :roll:

13 okt 2006 22:27

2.2VTEC schreef:... en ook een Boxster in "donker oranje" - is eigenlijk een aanfluiting van de kleur oranje, het is meer de kleur van een bloempot maar dan in metaalglanslak; ik heb de kleur hier op het forum gelukkig nog niet zien passeren :roll:

Zanzibar red?

Afbeelding

13 okt 2006 22:47

horn schreef:Zanzibar red?

moeilijk te zeggen door de reflecties / spiegelingen van je foto - het is de metallic versie van wat we in Vlaanderen "loodmenie" noemen, zo'n roestwerende grondverf - echt zonde, zo'n mooie auto in dgl. kleur :evil:

13 okt 2006 22:49

2.2VTEC schreef:moeilijk te zeggen door de reflecties / spiegelingen van je foto

lastige kerel! :lol: Hier, zonder reflecties:

Afbeelding Afbeelding

13 okt 2006 22:54

horn schreef:lastige kerel! :lol: Hier, zonder reflecties:

ja, dat is het maar in het echt ziet het er nog erger uit. Maar ja, de wijze Romeinen wisten het al "De gustibus et coloribus non est disputandum" :wink:

13 okt 2006 23:41

2.2VTEC schreef: Maar ja, de wijze Romeinen wisten het al "De gustibus et coloribus non est disputandum" :wink:

Gel*l, lekker twisten! :twisted:

Afbeelding

14 okt 2006 8:59

horn schreef:
Zegmaarmaurice schreef:Dat is idententiteits diefstal. Er is maar één SHARK hier op het forum

Had die haai al op mijn auto's ver voordat dit forum bestond. Maar daar je gelijk hebt met 'op dit forum' heb ik destijds ook de avatar veranderd, nadat Shark himself hem al enigszins had aangepast... :cheesy:

Als ik het dus goed bekijk moeten we Shark dus eigenlijk boycotten hier :mrgreen:

14 okt 2006 11:14

mhoeneveld schreef:Als ik het dus goed bekijk moeten we Shark dus eigenlijk boycotten hier :mrgreen:

die conclusie is volledig voor jouw verantwoordelijkheid... :lol:

On topic: Zojuist 10.45u A27 afslag Veemarkt/De Bilt ri De Bilt - zwarte 964 coupe 11-LJ-** achter me.

15 okt 2006 10:25

Gisteren op de N3 (Papendrecht - Dordrecht) een Boxster.
Reede keurig 80 bij de flitspaal, daarna "iets" harder. :wink:

15 okt 2006 17:43

Ongeveer twee weken terug reed er bij de Euroborg (voor de cultuurbarbaren onder ons: het stadion van FC Groningen waar ik 34 uur per week uitzicht op heb) een zilvergrijze GT2 of GT3 (voor zover het te boordelen was vanaf ruim 200 mtr; er zat in elk geval een mooi groot dienblad achterop.......)

Een PF-er??

15 okt 2006 17:44

zojuist om 5 uur in centrum Bilthoven een rode 964 coupe met kale kont (geen letters/cijfers), zwart interieur, met kenteken NH-HV-**.
Je had geen voorrang, daarom moest je even op me wachten :cheesy:

15 okt 2006 18:36

vanmiddag rond 3 uur op de A27 bij Vianen. JeroenC3.0? :cheesy: :^:

Afbeelding

15 okt 2006 20:14

Horn, Je vergeet het onderschrift bij de foto :P

"Een kadett is voor een boer, wat een l*l is voor een h*er"

(mod by horn - een stuk gepaster)

15 okt 2006 20:29

Meneer aard schreef:Horn, Je vergeet het onderschrift bij de foto :P

:roll: :roll: :roll:
Niet gepast hier..... Lijkt mij !!!!!

15 okt 2006 20:31

Erick schreef:
Meneer aard schreef:Horn, Je vergeet het onderschrift bij de foto :P

:roll: :roll: :roll:
Niet gepast hier..... Lijkt mij !!!!!

haha standaard bij een kadett hoor die onderschrift ;) Niet persoon gebonden!
Gesloten onderwerp