Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
11 apr 2015 20:18
Ik heb de lampen bijna altijd aan
Ben er morgen vanaf een uur of 1
11 apr 2015 20:45
Een heleboel manuren, wat plastic (kettinggeleiders) en wat rubbertjes (pakkingen)
11 apr 2015 20:46
O ja. en een olie stickertje. weet nog niet of ik hem ga plaatsen.
13 apr 2015 8:59
Nu nog een ruitenwisser en dan is hij helemaal af Olaf!
13 apr 2015 9:20
Wiper-delete
Gaak ook nog een keer doen, wat een nutteloos en lillik ding is dat.
Dacht dat je auto recent nog helemaal gespoten was, toch weer even ruit eruit?
13 apr 2015 13:01
En de belangrijkste vraag; wat is de status van dat oranje snoepje?
13 apr 2015 15:51
Oranje snoepje ... was een beetje bitter van smaak

... maar gaat nu zeker (wel) de juiste kant op
Cazzo Super Veloce schreef:Dacht dat je auto recent nog helemaal gespoten was, toch weer even ruit eruit?
Inderdaad - toch weer de ruit er uit
En toen maar meteen voor de (inderdaad!) wiper-delete gekozen
13 apr 2015 21:21
Onderhoud bij 128.000km van de 968 CS is uiteindelijk wat duurder uitgevallen:
- waterpomp en riemen
- wiellager
- upgrade naar M030 remmen

En nu karren maar!
13 apr 2015 22:14
Vanmiddag mogen aanschouwen die oranje (de 993 ook trouwens) wat een snoepje! Leuk bedrijf ook!
13 apr 2015 22:17
Olaf schreef:Oranje snoepje ... was een beetje bitter van smaak

... maar gaat nu zeker (wel) de juiste kant op
Cazzo Super Veloce schreef:Dacht dat je auto recent nog helemaal gespoten was, toch weer even ruit eruit?
Inderdaad - toch weer de ruit er uit
En toen maar meteen voor de (inderdaad!) wiper-delete gekozen

En spoiler-delete, wat ik persoonlijk weer jammer vind, maar das n kwestie van smaak natuurlijk.
14 apr 2015 8:01
Nieuwe rubber ring om de toerenteller (andere kapot gemaakt bij verwijderen) en ik weet iig dat ik een onderdeel van de achterspoiler moet bestellen, zag gisteren bij het wassen dat die flap die daar zit kapot is. Zaterdag even demonteren en kijken of het alleen de bevestigingsstrip is of ook het gordijn.
Daarnaast heb ik verse dasboardverlichting nodig Maar moet nog even uitzoeken of bij de ´upgrade´ naar blauwe dashboardverlichting blauwe lampjes zijn gemonteerd of iets anders. Ik will liig weer terug naar normaal wit.
Achterlichten had ik al gemeld, ruitenwisserarmen en -bladen, paar schroefjes voor de kentekenplaten, pakkingen om de achterlichten, setje matten bij Van Kessel (maandag besteld en betaald, vandaag in Duitsland al in huis...)
Laatst bijgewerkt door
Pieter_964 op 15 apr 2015 14:08, in totaal 1 keer bewerkt.
14 apr 2015 22:16
Een rode "S".
15 apr 2015 20:47
Cazzo Super Veloce schreef:En spoiler-delete, wat ik persoonlijk weer jammer vind, maar das n kwestie van smaak natuurlijk.
Nope ... Kijk maar naar de draadjes van het 3de remlicht - die op de ruit zitten geplakt.
Spoiler moet er nog op - en opnieuw beklede hoedenplank (met weggewerkt ruitenwisser-mechanisme-gat) moet er ook nog in ...
ff tijd maken om op de koffie te gaan bij RoVaKo
16 apr 2015 23:27
Die kerel doet best wat ruitjes, hoe dunner het glas hoe duurder het word !
zag haar ook staan, toen ik mijn auto kwam halen, leuke hobby hebben we toch.
17 apr 2015 8:15
heuer schreef:... hoe dunner het glas hoe duurder het word !
Less is more
17 apr 2015 8:23
Olaf schreef:Less is more

Ehhhhhh, Niet altijd Olaf....
kijk eens naar je avatar
17 apr 2015 14:31
Ventieldopjes zijn binnen

(samen met een nieuw GT3 instructieboekje), mooi pakketje vanuit Alpo
18 apr 2015 15:43
Na afgelopen weekend na afloop van de Lentemeeting bijna de vangrail in te zijn gevlogen direct een nieuwe set banden besteld, Pirelli's rondom.
Bleek bij het verwisselen dat mijn rechter achterband verkeerd om was gemonteerd. Dat in combinatie met 14 jaar oude banden verklaart waarschijnlijk het zwalken afgelopen weekend.
18 apr 2015 16:59
14 jaar oude banden op een auto voor sportief gebruik

zat die ene ook al die tijd al verkeerd gemonteerd?
18 apr 2015 17:17
Ik heb er, twee weken geleden, een heel nieuw motorblok in laten zetten, nieuwe dynamo plus gereviseerde koppen, mooi hoor! Twee jaar garantie, wat ook fijn is. Inclusief alle motorupdates. Koppeling, drukgroep en vliegwiel was afgelopen jaar al gebeurd, dus de aandrijflijn is nieuw!
18 apr 2015 17:31
arjan schreef:14 jaar oude banden op een auto voor sportief gebruik

zat die ene ook al die tijd al verkeerd gemonteerd?

Geen idee, ik heb de auto sinds november en sindsdien is daar in ieder geval niets aan veranderd.
Wist wel dat de banden voor ouder waren maar ze zagen er nog prima (niet uitgedroogd) uit, afgelopen zondag begon de auto bij circa 240 ineens te zwalken (droog wegdek). Nu in ieder geval nieuwe banden en alles is goed voor echt sportief gebruik
21 apr 2015 16:53
'Kleine' beurt, 4 nwe banden (oude waren maar 9 jaar jong), uitlijnen, velg gericht, remvloeistof vervangen, 2 stabilisatorstangen en 2 nieuwe gasveerdempers voor kofferbak.
Nu nog thuis vertellen dat we komende zomer niet op vakantie gaan