16 okt 2013 21:17
DennisvdB schreef:Cazzo Super Veloce schreef:mick1512 schreef:Wat een BS. Mijn 3.2 klonk echt totaal anders dan mijn 996. En daarbij is de 3.2 de laatste 911 die ook intern 911 genoemd werd. Dus ook de 964 en de 993 zijn geen echte elfjes. Tenminste volgens jouw redenering. Niet die van mij. En het geluid van een uitlaat ontwikkelen is iets wat al sinds jaar en dag gedaan wordt. Anders zou jou 993 nog altijd als een kever op anabolen klinken. Geluid is een belangrijk deel van de beleving van een sportauto en daarom wordt er zoveel aandacht aan besteedt. J*zus man, zet die verdomde oogkleppen eens af en begin je te gedragen als een porscheliefhebber...
Maak je geen zorgen; ik ben een liefhebber, van echte Porsches.
Trouwens, maak je niet zo druk man.
Ik heb bijvoorbeeld ook een Ducati. Daarmee wordt je in het motorwereldje constant afgezeken met teksten als: "Ducati Stukgaati".
Zal me aan mnroesten. Is voor mij alleen maar reden om nog fanatieker Ducati-fan te worden.
Ducati, de 996 van de motorwereld. Wat een rommel is dat zeg!
16 okt 2013 22:16
17 okt 2013 14:13
17 okt 2013 18:04
shaggy schreef:Ben nog altijd erg happy als ik uit mijn 964 stap, blijft prachtig geluidje.
.
17 okt 2013 18:07
17 okt 2013 18:09
17 okt 2013 18:14
17 okt 2013 19:01
17 okt 2013 19:22
kristof schreef:en eruit kruipen zeker
17 okt 2013 20:07
Cazzo Super Veloce schreef:Tricolore![]()
En jij? Laat me gokken; een Honda
17 okt 2013 20:32
17 okt 2013 22:17
17 okt 2013 22:38
17 okt 2013 22:42
17 okt 2013 22:46
17 okt 2013 23:06
ASW schreef:Mocht je overweging serieus zijn dan adviseer ik je om ook proef te rijden in de GT3 (MKI).
18 okt 2013 2:06
frankv schreef:Emotie, roze bril, geluid, beleving, ik kan niet altijd 50% harder om dezelfde beleving te ervaren...
18 okt 2013 6:11
Tilt! schreef:Toen ik vroeger mijn SC had had ik het gevoel dat ik elke auto aankon qua trekkracht terwijl hij maar 180 PK had
18 okt 2013 9:04
ASW schreef:Mocht je overweging serieus zijn dan adviseer ik je om ook proef te rijden in de GT3 (MKI).
18 okt 2013 10:46
frankv schreef:ASW schreef:Mocht je overweging serieus zijn dan adviseer ik je om ook proef te rijden in de GT3 (MKI).
Ik wil wel achterzitjes...
18 okt 2013 15:31
18 okt 2013 15:46
horn schreef:Tilt! schreef:Toen ik vroeger mijn SC had had ik het gevoel dat ik elke auto aankon qua trekkracht terwijl hij maar 180 PK had
Heeft wellicht ook te maken met dat het "vroeger" was, lees: jong en onbezonnen. In die tijd dacht je zelf soms ook dat je iedereen aan kon... verstand komt met de jaren(weet niet of het voor jou geldt, maar ik was een stuk overmoediger toen ik 20 was...)
18 okt 2013 20:44
ASW schreef:Klopt, Boxi heeft volgens mij ook achterzitjes. Daar ik er vanuit ga dat je de zitjes ook wilt gaan gebruiken, kan ik me voorstellen dat dit buiten het ruimtegebrek (in elke 911 natuurlijk) extra oncomfortabel is in een auto met een dergelijk hard onderstel.
Van 964 C2 naar 996 Turbo is wel een hele stap in comfort en mocht je die stap willen maken (echt?) dan heb ik ook nog het advies om uit te kijken naar een 997 Turbo. Er staat een handgeschakeld exemplaar bij Wolbert met een vraagprijs van 60k.
18 okt 2013 21:04
18 okt 2013 21:09