Morgen gaat het weer sneeuwen, behalve in het Noord Oosten dus dat zal wel goed komen.
Jou auto is trouwens een exacte copie van de mijne, als de cupspiegels erop zitten, (op de velgen na) ik meen zelfs een chromen eind uitlaatstuk te zien op de laatste foto
Gefeliciteerd en heelveel schadevrije km gewenst. Goeie keuze om cup spiegels en cup velgen eronder te monteren . Vind ik persoonlijk toch wel het mooiste
RUF velgen blijven, komen dus geen cup velgen onder. Wel komt er een derde remlicht op En omdat de katalysator stuk is moet ik even kijken naar een vervanger hiervoor waardoor ik ook direct een mooi geluid ervoor terug krijg (cup pijp wil ik ook nog wel)
Natuurlijk nog niet veel gereden maar het schakelen en stuurbekrachtiging is wel een verademing, remmen moet ik ook mee oppassen want deze staat direct stil Dakraam vind ik nu al geweldig, direct open gegooid en lekker rijden
Op de vorige had ik ook een derde remlicht, deze komt letterlijk terug weer op deze. Zit alleen met het punt dat de katalysator stuk is en of ik nu een nieuwe/tweedehandse moet nemen of een alternatief, alleen komen hier ook nog weer andere kosten bij kijken?
Het scheelt dat de auto bij mijn ouders in de parkeerkelder staat (zelf alleen ruimte buiten in drukke straat) dus het zijn niet mijn buren Tevens heeft hun buurman een auto die waarschijnlijk nog veel meer lawaai maakt
zo heb ik het ook gedaan.... auto voor heel weinig gekocht (door omstandigheden moest ie weg)! en zo budget meer dan over om de auto destijds weer in top staat te brengen.
En het is toch wel leuk om zelf het eea aan de auto te doen/laten doen, vind ik dan! Zo mist bij mij het knopje van de spiegelverstelling in de deur (het paddestoeltje) en dit heb ik zelf gezocht en besteld bij Erpa voor 5 eurie