Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

16 maart 2007 22:15

Zal ik even de vriend van mn zus mailen? :D Zijn pa is hoofdcommisaris vd politie in groningen oid, misschien ken ie even aan een touwtje trekken ;)

17 maart 2007 2:15

944 guy schreef:Zal ik even de vriend van mn zus mailen? :D Zijn pa is hoofdcommisaris vd politie in groningen oid, misschien ken ie even aan een touwtje trekken ;)

:shock: :shock: Wat denk je, zou het helpen? Als 'ie dan maar niet aan het verkeerde touwtje trekt....... :lol: :wink: :wink: :wink:

18 maart 2007 23:43

Dat is wel balen weer. Ze zijn inderdaad erg actief hier in de buurt de laatste tijd.
Je hebt wel mazzel dat ze je een beetje gematst hebben want als ze je met 168 geklokt hebben en je liep op ze uit kan het zo maar anders aflopen.

19 maart 2007 0:00

wees maar blij...

lees maar ff...:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=12752

20 maart 2007 19:17

928GTS schreef: :shock: :shock: Wat denk je, zou het helpen? Als 'ie dan maar niet aan het verkeerde touwtje trekt....... :lol: :wink: :wink: :wink:

Mwoah, vroegah verwijderden al die agenten hun eigen boetes, ik weet niet of dat nu uberhaupt nog mogelijk is.

20 maart 2007 19:31

Vroeger werd alles eerst in een bloknota vermeld (genoeg gezien bij mijn vader in zijn jonge jaren) dat op het bureau dan uitgetypt moest worden.
Tegenwoordig is alles via een computer en kan er niets meer verdwijnen.
Alhoewel als je een goede hacker zou kennen :twisted:

22 maart 2007 23:27

Friezen en Frieslandvaarders: Pas op voor een zilvergrijze Golf R32 / 16-SR-JL (deze behoort tot het wagenpark van Koos Spee, afd. Friesland).
Plaats een reactie