Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

24 maart 2007 22:20

Rond Amsterdam ligt het voor de hand :
Waarom staan voor de Zeeburgertunnel geen, en voor de Coen- wel files ?
Ga eerst de flessehals-effecten oplossen. tunnelbuis erbij 3 blijft 3 rijstroken, en daar al weer een probleem minder.
Verder simpelweg 2e laag boven de bestaande, en als tolweg uitvoeren.
( als dan ook nog die dokters op de fiets visites gaan rijden.... :wink: )

24 maart 2007 22:29

Dat zijn toch allemaal lapmiddelen, het aanbod creeert de vraag. Je kunt wel blijven asfalteren. Visites doe ik vaak op de fiets. Soms met de Porker. Ook wel te voet. In het weekend met een fraai gestickerde Audi incluis bellen en toeters!

24 maart 2007 23:14

Vroeguhhh stond er hier elke dag een file voor de Beneluxtunnel, sinds de nieuwe tunnelbuis er naast is aangelegd, bijna nooit meer een file...... :idea:
En zo zijn er nog wel wat meer voorbeelden! :wink:

Ik geloof daarnaast niet dat het aantal auto's in NL nog een keer zal bedubbelen of zelfs heel snel naar 10 miljoen zal stijgen, dus zo snel zal het nieuwe extra asfalt niet weer volledig worden benut.

25 maart 2007 14:05

wolf schreef:Nee, we moeten lekker zo doorgaan....met 300 km file op een normale ochtend...er zal iets moeten veranderen en ik zie niet veel in extra zoab.


Alleen jammer dat jij geen enkel inhoudelijk argument aandraagt ... :roll:

26 maart 2007 6:10

Rob Herfst schreef:IMHO ligt de enige oplossing in:
- verbreding van (alle) tweebaans snelwegen naar minimaal 3 en in een aantal gevallen zelfs naar 4
- rekeningrijden invoeren: betalen naar gebruik
- goed en concurrerend betaalbaar openbaar vervoer
- meer mogelijkheden tot thuiswerken (via telefoon/laptop/netwerk)


Volledig mee eens Rob :!:

Hoe krijgen we nu de politiek om ?

26 maart 2007 6:13

ArminG schreef:Ander neveneffect van de auto duurder maken is dat de man met de grote beurs wel kan blijven rijden en het "plebs" :D dan maar het OV moet nemen. Net zoals toen de auto er net was ... Of dat nu het toekomstbeeld is dat je wilt hebben?


Ook over nagedacht, maar je zou natuurlijk altijd de minima kunnen steunen daarin door ze X kilometer vrij te geven met rekening rijden.

26 maart 2007 17:55

Rob Herfst schreef
Vroeguhhh stond er hier elke dag een file voor de Beneluxtunnel, sinds de nieuwe tunnelbuis er naast is aangelegd, bijna nooit meer een file......
En zo zijn er nog wel wat meer voorbeelden!

Is DIE file niet "verplaatst" naar een paar km zuidwestelijker :?:
Plaats een reactie