Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 apr 2007 16:11
Ik vind ook: verkopen. Er komt vast wel weer eens iets op je pad en op dit moment even géén zorgen.
16 apr 2007 19:08
Leander, wegdoen dat ding. Heb het je in Teteringen al gezegd. Dat opknappen word je ook niet vrolijk van. Elke keer wachten tot het klaar is en dan weer naar het volgende.
16 apr 2007 23:42
dreamer schreef:Verkopen, hoe moeilijk het ook is.
Ja is inderdaad heel erg moeilijkdreamer schreef:Veel geld verdienen in Canada
Dat moet wel lukkendreamer schreef:en de auto kopen waar je verliefd op bent geworden.
De originele wordt een beetje duur zeg maar zon E 300,000.= Dus doe maar een replica.dreamer schreef:Succes!
Danku !
17 apr 2007 10:35
wegdoen........
18 apr 2007 9:14
Maargoed zal ik het maar opbiechten dan....
Ik wil namelijk als ik terug kom uit Canada een 924 GTR replica gaan bouwen.
Het wordt een project dat op een wat langer termijn gebouwd gaat worden. En er komt een 951 motor in ipv de 924-gtr motor. Dit is dus de wagen waar ik verliefd op ben:
18 apr 2007 10:28
tja . dan kan je 'm mss beter houden - als donor of basis
18 apr 2007 10:30
ja lijkt me ook
18 apr 2007 10:35
En als je toch gaat bouwen kan je zolang niet rijden dus moet (omkosten te besparen) de wagen toch uitgeschreven worden.
Houden en stallen dus
18 apr 2007 19:50
Nou kijk, er moet zoveel anders worden t.o.v. een standaard 924 dat ik het idee had om een basis chassis te pakken en vanuit daar te gaan bouwen. Anders moet ik eerst deze helemaal leeg maken. En deze is bijna goed dus wilde ik een andere nemen zodat iemand deze af kon maken.
Bijv. Ik heb er nu een flink aantal nieuwe onderdelen op gezet, die er dan straks weer af moeten omdat ze niet meer te gebruiken zijn.
Dat was dus ook mijn rede om een andere te nemen.
18 apr 2007 20:58
Tja ... als je nu het hele verhaal in een keer uit de doeken had gedaan
Goed verzekeren en ceremonieel in de brand steken