30 mei 2007 18:06
30 mei 2007 19:07
boxi schreef:Volgens mij worden de problemen op internetfora behoorlijk opgeklopt, en tot in den treure geciteerd.
Veel succes met je keuze!
Grtz. Boxi
30 mei 2007 20:41
boxi schreef:... Terug naar het topic ik heb dus bewust gekozen voor een 3.4 omdat ik dat qua vorm de meest pure en evenwichtige 996 vind.
Volgens mij worden de problemen op internetfora behoorlijk opgeklopt, en tot in den treure geciteerd.
30 mei 2007 20:44
John schreef:Heb zelf het idee dat de internet hype, enkele patsers (met de dikke bonussen) zo rond de eeuwwisseling ff een 996 hebben gekocht, en deze zonder liefde hebben bereden, dus ""warm rijden etc....mwah wrom, een auto van 260.000,= gulden moet daar tegen kunnen", dus er zijn wat 996en met een niet zo leuke jeugd.........en daar weer een enkeling van is gevoelig voor scheuren...
30 mei 2007 20:51
30 mei 2007 20:55
30 mei 2007 21:27
30 mei 2007 22:04
30 mei 2007 22:35
30 mei 2007 22:45
30 mei 2007 22:53
30 mei 2007 23:13
30 mei 2007 23:38
31 mei 2007 0:49
31 mei 2007 10:43
31 mei 2007 12:47
31 mei 2007 12:50
Paul van Engelen schreef:
Bewust een 3.4 gekozen? Is dat niet meer een kwestie van prijs![]()
Het verschil in puurheid en evenwichtigheid met de 3.6 mag je uitleggen!
31 mei 2007 14:13
Paul van Engelen schreef:Het verschil in puurheid en evenwichtigheid met de 3.6 mag je uitleggen!
31 mei 2007 14:16
GI996C schreef:Paul van Engelen schreef:Het verschil in puurheid en evenwichtigheid met de 3.6 mag je uitleggen!
Het ging hier om het verschil tussen een 993 en 996 en niet 3.4 en 3.6.
boxi schreef:Terug naar het topic ik heb dus bewust gekozen voor een 3.4 omdat ik dat qua vorm de meest pure en evenwichtige 996 vind.
31 mei 2007 14:39
31 mei 2007 16:01
Rob Herfst schreef:GI996C schreef:Paul van Engelen schreef:Het verschil in puurheid en evenwichtigheid met de 3.6 mag je uitleggen!
Het ging hier om het verschil tussen een 993 en 996 en niet 3.4 en 3.6.boxi schreef:Terug naar het topic ik heb dus bewust gekozen voor een 3.4 omdat ik dat qua vorm de meest pure en evenwichtige 996 vind.
31 mei 2007 20:27
jeroenoop schreef: mijn ervaring: Heb sinds 23-08-06 een 996 3.4 tip ... Niets dan lof, maar zou PERSOONLIJK niet snel weer een tip aanschaffen. Niet dat het niet goed of goedgenoeg werkt, maar HET gevoel van een sportauto wordt mijn inziens minder.
01 jun 2007 11:49
Carrera4s schreef:Bij mijn dealer bevestigen ze dat (vooral) de 3.4 goed warm gereden moet worden, maar in feite geldt zoiets voor welk wagen : wie vertrekt er nu na een koudstart aan 7000 omw/minuut ?
01 jun 2007 14:47
01 jun 2007 23:18
Wel even het hele verhaal lezen en niet alleen deze regel van meneer boxi, er word niet gesproken over de 3.4 t.o.v. 3.6
![]()
Misschien kan hij het zelf nog even uitleggen?