13 jul 2007 10:10
dries schreef:Na lang wikken en wegen lukt het maar niet om een beslissing te nemen.
Een 993 TT of een 4S.
Tsjah, beide te gekke auto's maar die vleugel van de turbo is echt het enige bezwaar. Deze vind ik niet mooi, tenminste ik kan er niet aan wennen.
Heeft iemand ervaring met bedrijven die de intercoolers op een andere plek kunnen monteren?
Waaromnou ''snel hulp gezocht?'' Morgen gaat er proef gereden worden![]()
![]()
alvast veel dank, ben zeer benieuwd naar het verschil in ervaring met de 4s!!
13 jul 2007 10:32
13 jul 2007 11:22
Ja valt mee.... gemiddeld 2x de prijs van een gewone 993dries schreef:Ook is die relatief gezien niet zo gek veel duurder!!
13 jul 2007 14:14
13 jul 2007 14:16
13 jul 2007 14:17
Sanhi schreef:Als optiek het belangrijkste is, ga dan voor de 4S. Alleen dan niet gaan mauwen als je op de autobahn wordt ingehaald door een dikke diesel of een japanse koektrommel
13 jul 2007 14:24
13 jul 2007 14:52
13 jul 2007 22:58
13 jul 2007 23:19
Sanhi schreef:Verschil in prijs tussen een 4S en TT, toch nog wel stevig hoor. (mits vergelijkbaar).
13 jul 2007 23:31
dries schreef:oei, dat klinkt interessant, intercoolers die niet onder de vleugel hoeven..
Je maakt me erg nieuwsgierig mr. Devel..
Weet je er misschien iets meer van??
13 jul 2007 23:47
14 jul 2007 0:10
14 jul 2007 1:34
14 jul 2007 7:57
14 jul 2007 9:09
14 jul 2007 9:12
14 jul 2007 9:24
Jurgen schreef:Lijkt mij toch dat 't verschil in rijden van een grotere invloed zou zijn op een evt. keuze, dan wél of géén spoiler...
14 jul 2007 9:41
14 jul 2007 10:04
John schreef:Oja een 993TT zonder spoiler ....................geen gezicht
14 jul 2007 10:24
Sanhi schreef:Heb de 4S gehad en nu de TT. ... de brute kracht van een TT is geweldig! Het verschil in vermogen is enorm. ...
14 jul 2007 10:40
14 jul 2007 10:42
14 jul 2007 10:54
14 jul 2007 12:40