30 okt 2008 20:52
M a r c schreef:Daarnaast is de P puur voor de fun en rij ik er wellicht maar 2 á 3 dagen in de maand mee.Wat is nou de enige echte goede beslissing?
30 okt 2008 20:56
LarsW schreef:Ga trouwens ook maar eens na hoeveel mensen dit probleem hebben gehad, volgens Porsche zelf slechts 4 a 6% van alle verkochte 996'en
30 okt 2008 21:02
30 okt 2008 21:17
M a r c schreef:Nou da's dan lekker....Heb ik me voorniks heel de week lekker zitten maken....
![]()
Kan dit topic ook wel weer weg
30 okt 2008 21:24
30 okt 2008 21:30
30 okt 2008 21:34
30 okt 2008 21:34
30 okt 2008 21:41
30 okt 2008 21:42
30 okt 2008 21:44
30 okt 2008 21:44
M a r c schreef: Bochtensnelheid is prima voor elkaar maar de rechtuit accelleratie mag wat bruter
30 okt 2008 21:46
30 okt 2008 21:46
30 okt 2008 21:51
JDB schreef:Marc, als je dan toch geld gaat uitgeven koop dan een 964RS, zeker voor die paar dagen per maand
30 okt 2008 21:56
30 okt 2008 22:07
30 okt 2008 22:08
30 okt 2008 22:32
30 okt 2008 22:34
30 okt 2008 22:36
M a r c schreef:Ik wil sowieso geen turbo.... Heb al 2 turbogeblazen voitures staan in de garage met +300pk en wil gewoon een dikke atmosferische motor achterin de PHet lineaire vermogen van een dikke flatsix is gewoon lekker.
Dus misschien gewoon de 964 dan nog maar een tijdje rijden totdat er genoeg centjes zijn voor een echte GT3....![]()
Je wordt gewoon momenteel een beetje in de verleiding gebracht door de aantrekkelijke prijzen....
30 okt 2008 22:52
gast schreef:Peter 993 schreef:Hé, waar zijn alle 996 eigenaren................
Die genieten over het algemeen van hun auto en lezen wat meewarig dat krampachtige gestuntel over auto's van "vroeger" zijn beter.
Elke nieuwe Porsche is per definitie beter dan zijn voorganger. Of je er nu dagelijks in mag rijden of 1x per maand.
Wat dat aangaat: 997 is the best.
30 okt 2008 23:56
31 okt 2008 10:13