Voorafgaand aan het schrijven van deze reactie heb ik de 2 relevante draadjes van
Horn en
Pascal in Mededelingen & Meningen m.b.t. deze site gelezen. Kan me er 100 % in vinden.
Hoef hier dus niet te herhalen wat ik gewenste actie´s van de moderatoren vind.
Wat ik niet geslaagd vind is het aanzienlijk schonen van een ´persoonlijk´ draadje zonder even contact te leggen met de starter. Met persoonlijk bedoel ik bijv. dat iemand een evenement organiseert of dat iemand vertelt over een nieuwe Porsche. Had er geen problemen mee gehad als het zo gelopen was. Ja, ook van mijn eigen draadje! En inderdaad was mijn opmerking fout: er waren geen 6 pagina´s verwijderd, het was van 6 plotseling 1 pag. ...
Teken van zwakte om dan te schrijven dat ik voortaan van alle ingekorte draadjes een PB krijg, niet alleen van mijn eigen. Daar gaat het mij, en anderen, nu juist om, die korte communicatie. Het is dus de 'ton', niet de 'music'.
Begrijp niet wat er mis was met de inhoud van dit draadje wat vandaag pas 1 week bestaat. Kan me alleen maar bedenken dat gebruikelijke menselijke gevoelens een aanzienlijke rol spelen als iemand onverwacht zo'n jaloers makende aanschaf doet.
Wat was mijn doel dan wél met dit draadje en
niet zoals John schrijft? Gewoon discussie over het object waar dit forum voor is! En ja het is onze opvallend rode Porsche, sorry.
Had me juist enkele dagen terug bedacht dat er zo weinig off topic reactie´s waren en als, dat er dan niet door velen op werd door gegaan: TOP.
Nu het toch gaat over modereren: wat was er mis met mijn oorspronkelijke titel? Deze verwees naar Faster welke hier al maanden geleden dropte dat hij de 'ultime' 997 had besteld. Vond het wel een toepasselijke ingang om dat als uitgangspunt te nemen, van iemand die het juist vooraf niet zo van de daken schreeuwt. Houd (duidelijk) wel van een beetje tegendraads. Wat is er mis, met heel verschillende, veeleisende individualisten
In mijn 993-verkoopdraadje speelde het omgekeerde, toen vroeg ik om niet off topic te reageren. Ook dat werd niet echt gewaardeerd.
Afwijkend, niet afbrekend/negatief, gedrag wordt hier niet gewaardeerd? Maaien die halmen die boven het maaiveld uitsteken