Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Targa Florio

27 mei 2009 20:53

Mijn overbuurmannen hebben beide een 996 4S van TF. Mooie wagens.

27 mei 2009 21:27

Rad911 schreef:Mijn overbuurmannen hebben beide een 996 4S van TF. Mooie wagens.

Kom nou jongens. Hette is een prima kerel, met een Porsche hart, maar hij bouwt de auto's niet zelf, he :roll:
Hette geeft erg goede service, want hij weet dat je daarmee wint en bindt.

Inmiddels heb ik er echter genoeg gekocht dat ik (ook) weet dat deze mannen 'gewoon' handelaar zijn. Die (ook) een lekkere boterham lusten.
Terecht, maar als P(otentiële)orsche koper wel even de ogen open, het hoofd koel houden en je niet laten meeslepen. Bijvoorbeeld bij eventuele inruil.

Rijd nu overigens zelf een via Hette aangeschafte bolide. Erg mooi ding, zeer tevreden.

my2p

27 mei 2009 21:28

:roll:

Opvallend allemaal positieve klanken . Geen enkele wanklank? Omgekocht voor een gratis beurt? :mrgreen:

27 mei 2009 21:37

zo de waard is... :idea:

27 mei 2009 21:38

@Eric E: interessante quote...

27 mei 2009 21:43

kan niet veel toevoegen aan voorgaande, ik heb er 3 gekocht, (en ik denk dat de 4e er ook wel weer vandaan zal komen.... sssst)

@ErikE, moet jij dan geen handelaar worden :mrgreen:

27 mei 2009 21:47

JDB schreef:@ErikE, moet jij dan geen handelaar worden :mrgreen:

Tot zéér kort geleden, zéér serieus over nagedacht, Jurgen. Serieus dus.

Toen toch maar binnen mijn 'oude' vakgebied zelfstandig gegaan... :oops:

crisis, he

27 mei 2009 22:03

Moet je in deze tijd bij een bank aankloppen met de vraag: "hebt u een beetje geld voor een beginnende autohandelaar ?" Ik denk dat je vierkant wordt uitgelachen, terwijl ze zelf deze crisis hebben veroorzaakt, is mijn mening.

27 mei 2009 22:09

Ik Heb ruim twee maanden gelden mijn eerste P bij Hette gekocht. Uitstekend advies en bovenal topservice. Dit bleek bij een paar kleine mankementjes die goed werden opgelost. Heb er een fantastische auto gekocht waar ik dagelijks in rij. Kan hem van harte aanbevelen.

27 mei 2009 23:31

Bob77 schreef:Ik Heb ruim twee maanden gelden mijn eerste P bij Hette gekocht. Uitstekend advies en bovenal topservice. Dit bleek bij een paar kleine mankementjes die goed werden opgelost. Heb er een fantastische auto gekocht waar ik dagelijks in rij. Kan hem van harte aanbevelen.

Geweldig Bob; gefeliciteerd, heb je foto's van je bolide. Je album is namelijk nog leeg. (Daar houden wij niet van :wink: en kan als een doodzonde worden opgevat hier op 't PF :wink: :wink: )

28 mei 2009 6:42

Nooit iets gekocht. Maar altijd prima geholpen! Succes :mrgreen:

28 mei 2009 7:08

plh schreef:Moet je in deze tijd bij een bank aankloppen met de vraag: "hebt u een beetje geld voor een beginnende autohandelaar ?" Ik denk dat je vierkant wordt uitgelachen, terwijl ze zelf deze crisis hebben veroorzaakt, is mijn mening.

Als jij met een goed plan komt zijn we altijd bereid om er naar te kijken en zonder te lachen.

28 mei 2009 16:58

Ik heb er mijn 996 targa gekocht. Goede service gehad ook toen er wat technische probleempjes ontstonden. Prima kerel en dito service. Kan niet anders zeggen. Maar goed blind kopen is nooit aan te aanbevelen. Een aankoopkeuring wel.

28 jul 2009 20:07

Gizmo schreef:
plh schreef:Moet je in deze tijd bij een bank aankloppen met de vraag: "hebt u een beetje geld voor een beginnende autohandelaar ?" Ik denk dat je vierkant wordt uitgelachen, terwijl ze zelf deze crisis hebben veroorzaakt, is mijn mening.

Als jij met een goed plan komt zijn we altijd bereid om er naar te kijken en zonder te lachen.

Van welke planeet kom jij? Een bank wil met de huidige krisis alleen winners. En autohandelaren zijn dat nu ff niet.

28 jul 2009 22:30

Denk dat ie iets meer inzicht heeft in deze materie dan jij.... (en dan weet ik nog niet wat jij doet, kun je nagaan ;) )
(overigens, let wel op wat hij zegt he, dat terzijde!)

Voor wat betreft Hette/Targa Florio.... Ik ken alleen Hette persoonlijk, heb nooit een auto bij hem gekocht, maar zover ik hoor heeft hij zijn zaakjes prima op orde. Altijd mooie wagens staan, en IK heb in elk geval nog geen ontevreden klant bij hem gehoord! (en dat zegt ook wat natuurlijk)

29 jul 2009 9:36

Heb mijn porsche 964 vorige maand bij Targa Florio gekocht en kan niks anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over de P en over Targa Florio. Maar ik zal zeggen ga gewoon even langs en drink er een bakkie koffie.

08 okt 2009 21:01

De 'zaterdagmiddag-borrel' bij Hette is welbekend. Je hoeft geen Porsche bij hem gekocht te hebben om welkom te zijn. Een aanrader. :idea:

08 okt 2009 21:03

En de koffie is goed :mrgreen:

08 okt 2009 21:15

ik heb er laatst en blad gekocht is ook makkelijk :thumleft:

en de koffie is lekker :cheers:

08 okt 2009 22:19

blad?

gr anton964

08 okt 2009 22:23

Hij verkoopt wat Porschemagazines, zoals Porsche Scene meen ik.

08 okt 2009 22:49

Je bedoelt deze?

Afbeelding

8) :wink:

14 okt 2009 8:52

Retep schreef:De 'zaterdagmiddag-borrel' bij Hette is welbekend. Je hoeft geen Porsche bij hem gekocht te hebben om welkom te zijn. Een aanrader. :idea:

Ga je daar dan daadwerkelijk daar naartoe om koffie te drinken? Lijkt me dat zaterdagmiddag voor de autohandelaar de tijd is om een auto te verkopen ipv koffiepraatjes te houden.

14 okt 2009 8:54

nooit gehoord van netwerken ?

meeste handel wordt gedaan onder een borrel.

14 okt 2009 8:55

Niet bij een autohandelaar.
Plaats een reactie