Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: sex in een Porsche?

02 jun 2009 22:45

Lydia schreef:Volgens mij is Yashmina een vrouw. En ik moet geen vlekken op mijn lederen bekleding, dus ... :mrgreen:

Daarom neemt men toch juist lederen bekleding? Gewoon een nat doekje erover en je ziet er geen F*#K meer van. :mrgreen:

02 jun 2009 22:48

Lydia schreef:Volgens mij wil je dat op een bepaalde leeftijd toch niet meer? Dat geklungel?

Och, er zijn ook mensen die tot op hoge leeftijd gaan camperen... da's ook geklungel. Je hebt echter wel een punt. Maar de roep van de natuur kan ook op meer gevorderde leeftijd erg sterk zijn! :pale:

02 jun 2009 22:51

Ik weet wel betere plaatsen dan in een Porsche. En een stuk prettiger. Ook voor het leer :lol: En voetafdrukken op je voorruit zijn ook zo lastig te verklaren! :mrgreen:

02 jun 2009 23:02

esgigt schreef:Och, er zijn ook mensen die tot op hoge leeftijd gaan camperen... da's ook geklungel. Je hebt echter wel een punt. Maar de roep van de natuur kan ook op meer gevorderde leeftijd erg sterk zijn! :pale:

Zou zomaar kunnen.

Maar laat die mensen dan WEL hun bril op zetten.............. veel effectiever! :wink: :D

02 jun 2009 23:11

Martijn_H schreef:Wellicht dat ruimtegebrek in een 911/boxster de reden is om een 944 voor erbij te nemen. Daar kan je tenminste wél comfortabel de kofferbak induiken! :ass:

Op advies van je vader? :shock:

:mrgreen: :wink:

02 jun 2009 23:15

Heb het geprobeert in me boxster 3.2 S(ex) wil wel ma je houd er giga kramp aan over.

aanrader voor een goede blowjob versnelling in 1 ( automaat in P) handrem omlaag. en als ze je goed verwend heb je de leren bekleding vast in je :ass: zitten. (zorgt wel voor beslagen ruiten ).

en voor de echte doe het zelver gewoon :flush: tot boven de 4000 rpm dan komt het genot vanzelf... 8)

succes

02 jun 2009 23:18

waarom denken jullie dat m,n wagen wit is :shock: :mrgreen: :wink: of was dat nou omdat ik stukadoor ben :lol:

02 jun 2009 23:25

Ervaringsdeskundige :shock: Afbeelding :mrgreen: :wink:

02 jun 2009 23:32

In de Boxster......nee, daarom is de nieuwe DD een A4 avant geworden, ook wij worden ouder............................................. :wink:

02 jun 2009 23:45

Sex in de auto???? gebruik de auto maar als voorspel en dan de natuur of ander spannend plekje zoeken. Heb je tenminste de ruimte. Sex in de P. past gewoon niet. (nee niet omdat ik enorm groot........ :oops: )
Overigens zijn er veel auto's waar het mij zeker niet in zou lukken, niet alleen in de Porsche niet. Ben maar 1,93-1,94 en 102 kg en weinig lenig heel weinig lenig..................................

03 jun 2009 0:09

Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen:

03 jun 2009 7:03

zelfs in een 914 gaat het (zeker weten :D ) dus waarom niet in een boxster :?:

03 jun 2009 8:13

@ironpatje: :res:

03 jun 2009 8:15

Mevrouw Ironpatje :?:

Afbeelding

03 jun 2009 11:06

Nah, met haar zou ik het wel willen proberen in de Boxster, lukt het niet kan het altijd nog daarbuiten..... :twisted:

03 jun 2009 13:31

Rob Herfst schreef:
Martijn_H schreef:Wellicht dat ruimtegebrek in een 911/boxster de reden is om een 944 voor erbij te nemen. Daar kan je tenminste wél comfortabel de kofferbak induiken! :ass:

Op advies van je vader? :shock:

:mrgreen: :wink:

4S is voor het voorspel

03 jun 2009 13:31

@erick met zoiets lukt het altijd al loop ik 4 weken met pijn in m'n rug :mrgreen:

03 jun 2009 16:23

Is vast te oud voor jou :mrgreen: Ik wil de honneurs wel waarnemen :wink:

03 jun 2009 16:57

Dreamer, daar voel je niets van :mrgreen: :mrgreen:

03 jun 2009 17:39

Hahahahahahahaha waar is waar!!!!! (Probeer alleen Mud maar weg te houden, een midden dertiger als ik met een kalende kop en een beginnende airbag maakt tenslotte geen kans tegen een jonge 19 (denk ik) jarige toyboy)

03 jun 2009 17:49

ha ha ik denk het niet, je weet het jong is lekker :mrgreen:

03 jun 2009 17:51

Zie je wel... dus al Mud interesse heeft kunnen wij wel inpakken :cry: :| :wink:

03 jun 2009 17:58

Kom op mannen!

There's many a good tune played on an old fiddle :wink:

03 jun 2009 18:33

ver boven de 200 schreef:Sex in een Boxster?? :roll: Zou wel een van de laatste plekken zijn! Dan beter naast de auto :lol:

Weinig creatievelingen hier zo te zien zeg :mrgreen:

Met de kap open en de vrouw half staand/leunend over de ruit gaat het wel vrij aardig. Je kan dan leunen tegen de wind deflector, met heupen of een hand :P Totdat de mensen in het aanpalende appartementsgebouw je in de mot lijken te hebben.
Met de vrijgehouden hand, diegene waarmee je aan haar borsten zit of aan haar haren trekt, kan je op dat ogenblik wuiven, zo je wenst, of ook je biertje/wijntje/champagne vriendelijk omhoog houden terwijl je knipoogt/glimlacht! Porsche"rijders" staan immers bekend als joviale mensen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ze kan zich ook aan de ruit vasthouden/ophouden met twee handen terwijl ze hurkt als je't minder exhibitionistisch wilt houden. Zet wel je stoel helemaal naar achteren...

:mrgreen:

03 jun 2009 19:36

Ervaringsdeskundige?
Plaats een reactie