11 jul 2009 9:30
11 jul 2009 9:42
PeterB schreef:De jongste 3.2 is ook alweer 30 jaar oud, dus echt roestvrij zijn ze bijna nooit.
En wat het geluid betreft, als je een uurtje in de auto zit kan het geluid behoorlijk vermoeiend zijn (een reden voor mij geweest om hem weg te doen)
Dus soms is minder geluid wel prettig, is net waar je de auto voor gebruikt.
Het beste is natuurlijk de aankoopkeuring en veel rondkijken.
veel succes, Peter
11 jul 2009 10:49
11 jul 2009 11:28
11 jul 2009 12:09
11 jul 2009 14:08
11 jul 2009 15:22
11 jul 2009 21:26
11 jul 2009 21:33
11 jul 2009 21:42
11 jul 2009 22:32
11 jul 2009 22:35
remcodevries schreef:Ik heb laats in een 993 gereden van een kennis ,mooie auto maar je hoort hem pas als heel veel toeren maakt met een ton op de teller zweet hij ook.
Mijn 3.2 zweet niet geen olie verbruik na bijna 2 ton en je hoort hem altijd wat een geluid! wat wel lekker is dat de 993 makkelijker schakeld net zo makkelijk als een fiat panda
remcodevries schreef:ik heb laatst in een 993 van een kennis gereden het schakeld erg goed net als een fiat panda maar je hoort hem pas als je echt veel toeren maakt de motor zweet ook,
Mijn 3.2 hoor je altijd wat een geluid!! zweet niet schakeld iets moeilijker met 915 bak wel een oer porsche
11 jul 2009 22:39
remcodevries, die waarschijnlijk bedoelde, maar niet schreef:Ik heb laatst in een 993 van een kennis gereden. Een mooie auto maar je hoort hem pas als je heel veel toeren maakt. Deze auto heeft al een ton op de teller, maar hij zweet ook. Mijn 3.2 zweet niet, geen olieverbruik na bijna 200.000 kilometer. En je hoort hem altijd; wat een geluid! Wat wel lekker is dat de 993 makkelijker schakelt - net zo makkelijk als een fiat panda
11 jul 2009 22:58
11 jul 2009 22:59
11 jul 2009 23:13
remcodevries schreef:bedankt voor het verbeteren,,....
11 jul 2009 23:39
12 jul 2009 1:02
12 jul 2009 1:08
12 jul 2009 1:19
12 jul 2009 14:27
12 jul 2009 15:24
12 jul 2009 15:41
coolfan schreef:Ja dat dacht ik ook! Ben zelf technisch vrij goed onderlegd maar moet altijd wel lachen hier op het forum; de grootste nachtmerrie is toch wel de 'revisie' maar geld uitgeven voor jaarlijkse oliewissels.....![]()
12 jul 2009 15:52
coolfan schreef: maar geld uitgeven voor jaarlijkse oliewissels.....![]()
Heb in verschillende 964's gereden maar er was eentje die echt uitblonk; bijna te goed maar dat was dus echt zo'n enthusiast car en dat merk je aan alles en daar zat dus wel een flink pak gedocumenteerd onderhoud bij.
12 jul 2009 16:00
Rad911 schreef:coolfan schreef:Ja dat dacht ik ook! Ben zelf technisch vrij goed onderlegd maar moet altijd wel lachen hier op het forum; de grootste nachtmerrie is toch wel de 'revisie' maar geld uitgeven voor jaarlijkse oliewissels.....![]()
Ik snap niet hoe jij aan de indruk komt dat de gemiddelde forummer op een oliewissel zou besparen?
Ik heb eerder de indruk dat de meeste wagens perfect onderhouden worden
bully schreef:coolfan schreef: maar geld uitgeven voor jaarlijkse oliewissels.....![]()
Heb in verschillende 964's gereden maar er was eentje die echt uitblonk; bijna te goed maar dat was dus echt zo'n enthusiast car en dat merk je aan alles en daar zat dus wel een flink pak gedocumenteerd onderhoud bij.
het eerste hoe kom je daarbij?......het tweede waarom is die 964 dan nou niet van jou?.............