Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Waar 'slaapt' jouw Porsche?

in de garage(box)
159
72%
onder een carport
21
9%
buiten op de eigen oprit
24
11%
buiten op de openbare weg
18
8%

Totaal aantal stemmen : 222

Re: Waar slaapt jouw Porsche 's nachts?

04 okt 2009 0:17

Ik heb speciaal voor mijn Porsche een stuk garage laten aanbouwen en er meteen verwarming en alarm in laten zetten. Verwarming had ik eigenlijk laten aanleggen voor mijn verzameling jukeboxen maar de Porsche profiteert er ook mooi van.

04 okt 2009 11:22

Buiten, helaas, is DD dus moet de voordelen daarvan ook maar accepteren...

04 okt 2009 11:25

De ene staat in de eigen garage en aangezien er maar 1 in past staat de ander goed verzorgt binnen bij Speedservice.

04 okt 2009 11:41

deBoxster is onze 2e auto, en wordt dagelijks gereden, ja zelfs voor de boodschappen.
staat dus buiten, maar he moet ie tegen kunnen, tis geen italiaan.
de Buick slaapt binnen. maar die is al 36 en zonder tectyl, dus die verdient meer luxe :mrgreen:

04 okt 2009 11:45

als dagelijkse auto staat de 964 snachts wel binnen.

robert

04 okt 2009 11:46

Tijdens mijn zoektocht naar de porsche een garage in de tuin gebouwd.binnen dus

04 okt 2009 14:54

Nu nog onder de carport maar binnenkort gaat m'n huis in de verkoop. Een nieuw huis moet wel een garage hebben (liefst een dubbele zodat er ruimte is voor nog wat autouitbreiding in de vorm van een cabrio)

04 okt 2009 15:24

Altijd binnen gestaan mijn P., ook bij de vorige eigenaars en dat is goed te zien :!:

04 okt 2009 15:27

Binnen.

Afbeelding

04 okt 2009 16:29

Garage, met alarm. Zit wel verwarming in maar die staat nooit aan. Is dat slim om wel te doen? Vind het een beetje overdreven, ding heeft het buiten toch ook koud? Het is niet vochtig in de garage.

04 okt 2009 16:40

Alleen handig als je vrouw je weer eens in de garage laat slapen.

En idd als het vochtig is. Buiten en onder de carport kan het doorwaaien. Binnen niet - goed opletten op vochtvorming dus!

04 okt 2009 16:41

ja. auto vochtig binnenzetten en dan de verwarming aan. voor de zekerheid ook nog wat pekel strooien :mrgreen:

04 okt 2009 17:50

mijne staat ook lekker in de van vloerverwarming voorziene garage!
lekker warm en droog .
:thumleft:

04 okt 2009 18:14

in een garagebox, verwarming staat eigenlijk nooit aan. Ik vond een overdekte stalling voorafgaand aan de aanschaf wel een voorwaarde, ook omdat de auto niet de jongste meer is (22 1/2 al weer!).

04 okt 2009 21:05

Staat keurig in de verwarmde garage en als deze even niet wordt gebruikt gaat het jasje aan. Beetje vertroetelen mag best :wink:

04 okt 2009 21:41

de mijne staan hier
:ba: Afbeelding
:thumleft:

04 okt 2009 21:48

:shock:
Binnen, verwarmd, carports, blowers, pompen, dekentjes, vloerverwarming...?
:shock:

Zonde van al die jaren 'KarosserieAntiEisenoxidVerwertung'... :res:

04 okt 2009 22:24

Lekker binnen onder carcover :thumleft:

04 okt 2009 22:33

De mijne staat in de voorraadkast van mijn vriendin... d.w.z. de garage naast ons huis.
Haar nodeloze verzoeken om "die auto (...) daar nou eens weg te halen" stuiten op onwrikbaar verzet... :bigsmurf:

05 okt 2009 7:16

Hier :arrow:
Afbeelding

Staat die van ons, samen met de DD en nog wat vervoersmiddelen, alles binnen, verwarmd en indien nodig met de pyama aan :wink:

05 okt 2009 12:40

Momenteel nog buiten op eigen parkeerplaats, maar ben bezig met een garage te huren in de buurt. Heb ook zitten denken aan een oude zeecontainer, aangezien een 'boer' bij mij achter wel wat land beschikbaar wil stellen. Nu vraag ik me af of dit verstandig is ivm vochtigheid (indien aanwezig) etc. Hopelijk dus snel binnen...

05 okt 2009 12:50

binnen met toeters, bellen en hek ervoor (oude foto)
Afbeelding

05 okt 2009 13:01

MS964 schreef:Denk trouwens dat dit onderzoek niet representatief is voor de gemiddelde P-bezitter in NL. :wink:

Inderdaad - kan/mag ook maar 1 stem uit brengen :|

05 okt 2009 13:07

wiredgenius schreef:Momenteel nog buiten op eigen parkeerplaats, maar ben bezig met een garage te huren in de buurt. Heb ook zitten denken aan een oude zeecontainer, aangezien een 'boer' bij mij achter wel wat land beschikbaar wil stellen. Nu vraag ik me af of dit verstandig is ivm vochtigheid (indien aanwezig) etc. Hopelijk dus snel binnen...

zolang de boer zijn stukje niet grenst aan een containerterminal is dat best veilig om te doen , :wink: en staat ie er ook nog als je wilt gaan rijden

05 okt 2009 13:43

In,... de batcave:
Afbeelding
Plaats een reactie