25 mei 2010 17:34
Devils son schreef:sanderv schreef:Het valt mij op dat nog niemand de......928 heeft geopperd.
Goede 928's zijn zeldzaam en onderhoud is op niveau 911 turbo.Voor € 10.000,-- kun je een hele mooie 928 uit 1989 krijgen, die qua onderhoud ook nog stevig is bijgehouden.
Ik zie voor goede 928's iha veel steviger prijzen voorbij komen.
25 mei 2010 17:53
cabrio wim schreef:Sluit ik mij geheel bij aan, kun je net zo goed een lopende rekening openen bij garage waar hij in onderhoud gaat.
Is altijd wel wat aan die 928's
25 mei 2010 19:05
Goede 928's zijn zeldzaam en onderhoud is op niveau 911 turbo.
Ik zie voor goede 928's iha veel steviger prijzen voorbij komen.
25 mei 2010 19:24
PaddoSwam schreef:Nog niet al te "oud" om een Porsche te gaan rijden, i.t.t. de stereotype man, 40+, en eindelijk wat geld over, heb ik nu al wat over. Dit moet niet verkeerd opgevat worden door het stereotype wat ik aanhaalde niets negatiefs!
Zijn er hier nog algemene adviezen?
25 mei 2010 22:42
piwis schreef:Ja,iets andere benadering gewenst!
25 mei 2010 22:57
25 mei 2010 23:11
25 mei 2010 23:22
25 mei 2010 23:55
26 mei 2010 0:02
26 mei 2010 9:54
26 mei 2010 20:30
..het word denk toch een 944 ik vind de semi strakke lijnen wel mooi t.o.v. de 928 welke een beetje tussen de 911 en 944 in zweeft qua curvy/strak.
De 928's vallen voor mij op het eerste gezicht sowieso af door de "mega" motoren, dat kan toch bijna niet zuinig rijden?
26 mei 2010 21:09
26 mei 2010 21:35
Wil ik graag een Porsche uit mijn geboorte jaar gaan aanschaffen
26 mei 2010 21:39
26 mei 2010 21:40
26 mei 2010 21:56
26 mei 2010 22:51
sanderv schreef:maar laat dan ook een 964 als een klein stipje in de spiegel achter met airco en radio aan![]()
26 mei 2010 23:05
26 mei 2010 23:06
26 mei 2010 23:08
sanderv schreef:Kom op, dat kan beter!
27 mei 2010 6:57
27 mei 2010 13:30
928GTS schreef:jalouzie, allemaal puuure jalouzie
27 mei 2010 16:57
27 mei 2010 17:23