Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Ik ben het zat! Al die parkeerboetes! Wat zijn de opties

07 jun 2010 21:07

deze doet het ook altijd leuk: Als je iets een probleem vindt en niet deel hebt in de oplossing ervan, ben je een deel van het probleem geworden :mrgreen:

07 jun 2010 21:11

oplossing :wink:
veel succes :thumleft:

07 jun 2010 21:57

haha, mooi verhaal.. Iemand al geprobeerd? :wink:

08 jun 2010 12:25

Gewoon heel lief zijn, dat was ik ook.. :shock:

Ze stonden uit te schrijven, en ik zei dat ik niet wist dat je er niet mocht staan. ''Ik had het al eerder aan een agent had gevraagd, die zij dat het mocht voor 5 minuten''.
Toen begon hij volwassen preek te houden en gaf ik hem gelijk. Waarna ik vroeg of ik kon wegrijden of dat hij me nog nodig had voor verdere afhandeling.

Ik mocht weg en heb nooit meer wat van die bon gezien. :thumleft:

Sorry, het slaat niet helemaal op het topic.. :mrgreen:

08 jun 2010 12:41

mark996 schreef:haha, mooi verhaal.. Iemand al geprobeerd? :wink:

je mag als ingezeten van NL toch niet met buitenlandse platen rijden? Of zie ik iets over het hoofd?

08 jun 2010 12:54

Volgens mij ook niet:

Wie als Nederlandse ingezetene in een motorrijtuig met buitenlands kenteken rijdt en bij aanhouding geen belasting betaalt, krijgt als waarschuwing een informatieformulier uitgereikt en niet meteen een naheffingsaanslag met boete. Daardoor ontstaat er de gelegenheid de auto alsnog te laten registreren en belasting te betalen of om vrijstelling aan te vragen. Er kan ook nog worden afgesproken dat het motorrijtuig direct weer naar het buitenland gaat.

Vrijstelling voor bpm en mrb is sinds 1 februari 2007 alleen voor een korte periode van maximaal twee aaneengesloten weken per jaar mogelijk als het motorrijtuig in het buitenland is geregistreerd. Vooraf melden is dan wel een vereiste.

08 jun 2010 14:08

tsja dan maar gewoon die boetes betalen 8)
wel gaaf palmboompje 911 palmboompje als kenteken; klop dat maar is in in je handheld :lol:

08 jun 2010 14:38

:bang: gisteren was het mijn buurman aan de beurt. Stoep = boete zelf om 0.15 uur in de ochtend. Maar ja,,,

08 jun 2010 14:42

klopt ,een verbod is meestal 24 uur per dag

08 jun 2010 14:49

Heb ik een keer gehad tijdens het wassen van mijn Porsche op de stoep voor mijn oprit (gedeelte van mijn oprit die bij de stoep hoort). Ik ging binnen de stofzuiger halen, hogedrukspuit/emmers/doeken stonden gewoon nog buiten naast de auto, auto was nat van het wassen. Ik kom 3 minuten later buiten, zit er een parkeerbon onder de ruit. Kl**tzakken... Op zondagmiddag... Ik maandag naar het buro. "Tja meneer, het mág natuurlijk niet." Ik had nog geluk zei hij, daar ik zo eigenlijk mijn auto helemaal niet mag wassen, maar dat in een wasbox moet doen... :?

08 jun 2010 15:04

Dat vind ik gewoon echt burgertje pesten.

Mocht je nou de auto niet wassen omdat ie gedeeltelijk op de openbare weg stond, of mag dat ook niet als je de auto helemaal op je eigen oprit zou zetten?

08 jun 2010 15:32

[Quote]:
In Nederland is het op straat wassen van auto's soms verboden door de gemeente. Dit is het geval als de straat bijvoorbeeld niet afwatert op de riolering en het vervuilde water vervolgens direct de grond insijpelt of in het oppervlaktewater terechtkomt. Zeker in grondwaterbeschermingsgebied of waterwingebied, is het belangrijk dat er geen schadelijke stoffen in het milieu terechtkomen. [end quote]

Geen idee welke gemeenten daaronder vallen.....hebben wij in ieder geval (vooralsnog) gewoon schijt aan :mrgreen:

08 jun 2010 15:32

op je eigen oprit schijnt ook niet mogen. Is milieudelict...

08 jun 2010 15:48

Inderdaad ...

08 jun 2010 15:48

statler & w in de bocht? borrelpraatjes heren.

08 jun 2010 15:56

... we lezen het wel, Wolfie .. als jouw volgende wasbeurt je zomaar 750 Euro gaat kosten :mrgreen:

08 jun 2010 16:01

wolf schreef:statler & w in de bocht? borrelpraatjes heren.

Niet helemaal.... Volgens mij heeft Wimpie77 dat laatst nog meegemaakt!

08 jun 2010 16:05

horn schreef:op je eigen oprit schijnt ook niet mogen. Is milieudelict...

das wel heel treurig.. Gelukkig heb ik er een poort voor zitten zodat niks te zien is vanaf de straat... :)

08 jun 2010 16:12

Olaf schreef:... we lezen het wel, Wolfie .. als jouw volgende wasbeurt je zomaar 750 Euro gaat kosten :mrgreen:

ben niet zo wasserig. af en toe hogedrukspuit in de box. beter voor het miljeu ook.

08 jun 2010 16:15

Rembo en Rembo over auto wassen:

http://www.youtube.com/watch?v=O183SLROIII&feature=related

08 jun 2010 16:16

ben niet zo wasserig. af en toe hogedrukspuit in de box. beter voor het miljeu ook.

:flush: :flush: :flush: :flush: :flush:

08 jun 2010 16:19

http://www.movicolon.nl/verstopping/omgaan-met
:mrgreen:

09 jun 2010 12:24

paar extra vergunningen en ergens in de buurt gaan staan... of gewoon niet betalen natuurlijk..

09 jun 2010 12:33

Extra (lees: semi illegale) vergunning kost in Amsterdam Centrum 15k (en dan heb je dus nog een kans dat je hem kwijtraakt..). Tikje dure hobby

09 jun 2010 12:42

ik blijf er bij.. verhuizen..! :wink:
Plaats een reactie