Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: NOT DONE?

01 jul 2010 23:35

Wij reden gisteren in De Cocksdorp, Texel een Duitser in een Panamera tegemoet en hij zwaaide nog voor wij konden zwaaien. Hij kon nooit zien dat de Mazda 2 ondergestickerd is met Porscheforum stickers.... :roll: :D

02 jul 2010 0:06

ik denk dat je er als een duitser uitziet... :^:

02 jul 2010 5:16

gast schreef:beetje Swiebertje proat Dick :P

FF swaaien :salut:

:mrgreen: :salut:

02 jul 2010 9:46

Voor de topic starter. In zo'n oude P kunnen ze helemaal niet naar je zwaaien. En van zo'n luchtgekoelde gaat het groot licht ook vaak kapot. Ze willen wel maar kunnen het niet. Twee handen op het stuur nodig. :popcorn:
Als ik in Amsterdam Zuid zou moeten zwaaien had ik een lamme arm. Vind ook eigenlijk dat alleen de oudjes mogen zwaaien. :res: NB Ik wil niet meer terug.

02 jul 2010 9:47

Als er oogcontact is zwaai ik vaak wel even naar andere P-rijders.
Altijd gezellig toch.

02 jul 2010 10:18

Is het verplicht om te zwaaien dan? Ik zwaai alleen naar mensen die ik ken, onafhankelijk in welke auto die zit :wink: Ik zwaai wél terug als een P-rijder begint te zwaaien. Héél hard.... je weet immers nooit of het wellicht een mooie vrouw is.... :mrgreen:

02 jul 2010 10:27

Ik heb jaren Goldwing gereden. Daar hoorde ik ook altijd de discussie over alleen zwaaien naar andere GW'ers en niet naar 'gewone' motorrijders :bang:

Ik zwaai bijna naar alles waarvan ik vermoed dat de bestuurder in mijn richting kijkt :cheers:
Natuurlijk zwaait niet iedereen terug :ass:
Dat stopt mij echter niet om toch te zwaaien :ba:

Met de kap naar beneden is de respons vaak wel groter.
Zou dus ook gewoon met zichtbaarheid/herkenning te maken kunnen hebben ... :res:

Komkommertijd of niet:
zwaaien doe je niet voor die ander maar vooral voor jezelf :thumleft:

02 jul 2010 10:28

Ik zwaaide nooit...

Zag eergister een motorrijder die zwaaide naar een andere motorrijder.
Die zwaaide niet terug waarop de zwaaiende motorrijder woest met beide armen gebaarde en de binnenkant van zijn scherm van de integraal helm vol blafte met consumptie vanwege (waarschijnlijk) het schreeuwen van diverse ziektes en verwensingen...

Nu zwaai ik naar al het verkeer inclusief voetgangers want ik ben bang geworden dat dit ook zou kunnen gebeuren tussen andere verkeersdeelnemers...

02 jul 2010 10:42

WOW :!:

02 jul 2010 10:45

Laatst zag ik een Porsche met een PSV vaantje aan de spiegel.
Wist niet hoe snel ik moest stoppen met zwaaien. Er zijn tenslotte grenzen. :mrgreen:

02 jul 2010 10:55

Erick, je kan ook overwegen om op zo een moment net zoals Jeroen914 te gaan zwaaien!

02 jul 2010 11:05

Het internationale gebaar voor vriendschap doet het idd goed bij andere weggebruikers. :mrgreen:

02 jul 2010 11:14

Afbeelding

Ik zwaai altijd...

02 jul 2010 12:16

Als er iemand zwaait, is het meestal een oudere Porsche.
Recente nooit. Die vinden 968 niet interessant, ik weet wel beter.
Nu ja in onze buurt rijden er zoveel Porsches. Het is bijna een fulltime-job om naar iedereen te zwaaien.

Ik rem liever aan het zebrapad voor een mooie vrouw die wil oversteken en doe dan vriendelijk teken :mrgreen: :ba: :drive:

02 jul 2010 12:27

rufie schreef:Ik rem liever aan het zebrapad voor een mooie vrouw die wil oversteken en doe dan vriendelijk teken

Afbeelding

:?: :?: :?:

02 jul 2010 12:58

Zwaaien, duimpjes bij mooie wagens etc. Meestal ook positieve reactie. Trouwens met het dakje open wordt er ook naar me gezwaaid door andere cabrio rijders. Niet door mensen met een cabrio taxi overigens........................

02 jul 2010 15:45

Dat mensen naar mij zwaaien als ze ook in een cabrio rijden heb ik nog nooit meegemaakt. Zal wel aan mij liggen.

Laatst kwam er in Nieuwerkerk a/d IJssel een hele dikke manthey voorbij. Die zwaaide terug :mrgreen:

02 jul 2010 22:21

dreamer schreef:Trouwens met het dakje open wordt er ook naar me gezwaaid door andere cabrio rijders. Niet door mensen met een cabrio taxi overigens........................

dat zie ik nooit waarschijnlijk ga ik daar te snel voor :mrgreen:

03 jul 2010 0:23

horn schreef:ik denk dat je er als een duitser uitziet... :^:

Hmmm... 't zal toch niet...??? :shock: :lol:
Plaats een reactie