30 aug 2012 16:53
MyFirst964 schreef:Ik las dat de 968 bijna perfect is... Zijn er bekende minpunten/problemen (technisch) met de 968 (cabrio)?
Zijn ze motorisch perfect?
30 aug 2012 17:01
30 aug 2012 18:19
DeniS2 schreef:MyFirst964 schreef:Ik las dat de 968 bijna perfect is... Zijn er bekende minpunten/problemen (technisch) met de 968 (cabrio)?
Zijn ze motorisch perfect?
Nokkenassen en de kettingspanner zijn zwakke plekken.
30 aug 2012 21:10
30 aug 2012 21:14
30 aug 2012 21:50
30 aug 2012 22:28
mbembe schreef:ja je leest dat over een 968 wel vaker, maar wat is daar zo goed aan dan Olaf?
ik heb er zelf nog nooit mee gereden maar ben wel benieuwd!
31 aug 2012 11:31
31 aug 2012 13:03
31 aug 2012 13:07
31 aug 2012 14:30
31 aug 2012 15:26
31 aug 2012 15:47
31 aug 2012 15:52
rob964.c4 schreef:tja bij de 964 heb ik altijd 1 op 7
04 sep 2012 22:52
04 sep 2012 23:01
Pascal schreef: .. dat ie hem eens na moest laten kijken![]()
15 sep 2012 18:57
05 okt 2012 9:19
05 okt 2012 12:26
05 okt 2012 13:32
Devils son schreef:Ik zou alleen wel eerder een 968 cabriolet kopen dan een 964 cabriolet. Maar dat ligt vast weer aan mij.
05 okt 2012 22:15
dubsport schreef:Ik wil niet voor niks mijn 964 ruilen op een 968
06 okt 2012 11:57
diggler_911 schreef:Leuk stukje. Wat ik me nu afvraag is hoe het zit met de performance. Hoe is de snelheidsbeleving (optrekken, stoplichtsprint, tussenaccelleratie 80-120 etc.) vergeleken met jouw 964 (met wat extra pit)? Een 944 lijkt me toch wat tammer, ben benieuwd naar je ervaring op dit punt.
06 okt 2012 12:10
Ergonomisch en wegligging van 968 is echt onovertroffen, perfect.
06 okt 2012 12:51
[...]die de 968 nogal tricky vinden op nat wegdek....
06 okt 2012 17:41
Remmel schreef: dan zou hij iets meer druk op de achteras kunnen gebruiken.