Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: 996TT of 997TT

14 apr 2016 7:17

Guy schreef:
caelin schreef:smaken verschillen :mrgreen:

overigens is de pdk in de mkII naar mijn mening niet te versmaden maar als je wil tjoenen dan moet je een mk1 hebben!


Waarom is een handbak beter om te tunen?


Er staat nergens dat een handbak beter is voor tuning. Voor tunen is een mk1 beter dan een mk2.

Een 996 misschien nog wel beter ... :wink:

Re: 996TT of 997TT

14 apr 2016 7:22

Oeps begrijpend lezen.....dussss

Re: 996TT of 997TT

14 apr 2016 8:42

wij rijden sinds kort een 997 T (cabrio), maar met één woord: GEWELDIG. Wij hebben lang gezocht naar 996T of 997T met handbak, maar uiteindelijk vanwege uiterlijk, maar vooral voor het interieur en het geweldige rijden voor een 997 mkI handbak gekozen. Aanrader. Wij zijn heel blij, uit twee werelden het beste. Een 930 met een heel plotseling verrassend vermogen, en een 997 met altijd veel..., heel veel vermogen.

Re: 996TT of 997TT

14 apr 2016 11:55

Dat zeg ik, een cabrio :!: :mrgreen:

Re: 996TT of 997TT

14 apr 2016 12:10

Afgelopen zarerdag ging er een op tempo rond op nordschleiffe, misschien ietwat gekieteld, maar dat ding schoot echt uit elke bocht weg als een kanon.bizar

Re: 996TT of 997TT

16 apr 2016 11:49

Heel begeerlijk model, de laatste echte turbo. Standaard al snel, met een goede tune en uitlaat hele veilige 550 pk en 750 nm, sneller hoeft echt niet op de openbare weg. Als je een mk1 turbo met handbak wil moet je nu handelen. Laatst op mobile.de gekeken en geschrokken van de prijzen :shock:

Re: 996TT of 997TT

21 apr 2016 2:23

Vanavond ook nog maar weer eens gekeken op mobile.de.

996 Turbo loopt door tot dik 130k euro met flink wat aanbod boven de 70k.... :scratch:

Dan toch maar een F430?
Plaats een reactie