Bob01 schreef:Dergelijke installaties zijn niet origineel. Heeft dit dan geen invloed op de verkoopprijs als ik de auto wil verkopen. Is dit mss te ver gezocht?
Zal (voor sommigen) een minwaarde zijn, voor anderen een meerwaarde. Moest ik in de markt zijn voor een 987 ik zou eentje met een Dubbel-din prefereren, toch als die ingewerkt is zoals op de bovenstaande foto's. Anderen zullen er hard schreeuwend van weglopen.
Bob01 schreef:Wat kost een dergelijke installatie en waar kan ik dat het best laten doen?
Hoe lang is een stukje koord?
Voor de radio moet je 'n 1000 Euro rekenen (geef of neem een paar 100 Euro afhankelijk van het merk), sommige dealers zullen 'm daarvoor misschien ook installeren, anderen niet. Je moet ook nog een inbouwraam hebben, wat verloopstekkers, patati, patata... Zit je met Bose of niet? Etc...
Ikzelf heb in de T5 een Caliber staan. Zeer tevreden van. In mijn vorige T5 had ik een Kenwood, ook heel tevreden van. Ik heb 't wel eerst 2x geprobeerd met Chinese meuk van Ali Baba en da's verkorting aan je leven, moet je echt niet doen. Iirc was die Caliber iets van een 800 Euro

Btw: daar je aangaf die firma gecontacteerd te hebben om jouw radio te laten herstellen neem ik aan dat je meer voor de originaliteit bent. Probeer in dat geval gewoon 2e-hands dezelfde te kopen. Scheelt een hoop gedoe voor jou.
Edit: effe gegoogled op Caliber en blijkbaar zijn 't solden in Dubbel-Din land. De mijne kost net geen 500 Euro meer. Helaas kan jij er niets mee doen want is een model speciaal gemaakt om in de dashboardopening van VW, Skoda, Seat, enz... te passen. Anyway: Caliber is goed, zo ziet dat er dan ongeveer uit:

Toetsverlichting kan op alle kleuren gezet worden trouwens