Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Zuinig met het aantal km’s of zoveel mogelijk genieten

11 nov 2025 15:43

R_911 schreef:Dit herken ik maar al te goed. In Juni heb ik mijn schoonvader verloren en in Oktober mijn schoonmoeder. In nog geen 4 maanden tijd heeft mijn vrouw haar beide ouders verloren, echt krankzinnig.

Over krankzinnig gesproken... Vorig jaar (2024) is mijn vrouw overleden, haar broer en haar vader... De enige op leeftijd van deze drie was mijn schoonvader, mijn vrouw en zwager waren begin vijftig.
Ik heb ook wel geleerd om te genieten nu het kan, dus een Porsche gekocht, en daar rijd ik nu lekker veel in!

Zoveel mogelijk genieten!
Laatst bijgewerkt door Hen3 op 11 nov 2025 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.

11 nov 2025 15:58

in het rijtje 'sterfgevallen': mijn moeder afgelopen januari. Allen gecondoleerd uiteraard.
Ik zelf ga liever tzt met mooie herinneringen aan Porsche-kilometers m'n kist in, dan met een irrelevante lage kilometerstand van een auto, ongeacht of dat een P is of niet.

Je kan ook lekker door blijven rijden, net zoals deze Canadees, ene Bill MacEachern deed (doet?): ruim 1.2 miljoen kilometer in 44 jaar. Topic staat elders op het forum: https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=53709

11 nov 2025 20:21

Uiteraard iedereen die onlangs iemand in zijn omgeving is verloren : veel sterkte.
En dus genieten wanneer het kan, al dan niet met je Porsche. Doe ik ook, maar
toch nog te weinig.

Ondanks dat : de 964 staat nu op 305.000 km. Invloed op de waarde ? Niet echt.
Pas getaxeerd en weer enorm in waarde gestegen.

:drive:
Plaats een reactie