Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

07 okt 2005 22:31

dat dacht ik dus idd ook. Mischa, you're off the hook! (this time :wink: )

07 okt 2005 22:41

Nou, dat zou mooi zijn. Maar blijft toch raar dat die vent daar stond met een - naar ik zo snel zag - een lasergun. En Rob 964.c4 die hierboven schreef:

ik heb het gehad kwam de ijtunnel uit en zie twee mensen in de berm staan, kwam dichter bij en..,..,.,.,. lasergun, niet staande gehouden maar wel een boete.

Maar goed, als ik 'm alsnog krijg, dan post ik het in dit topic (en ga als de wiedeweerga bezwaar maken) :wink:

07 okt 2005 22:57

Idem trouwens op de N230 "ring noord Utrecht", richting A2 vandaag.

Motormuis - heel relaxt en in z'n eentje - met zo'n "8 mm jaren'70 filmcamera" op z'n buik, bij de afslag Maarsseveen :zwbl:.
Bijna hele traject is nu namelijk splinternieuw zoab; lekker glad en lekker [stil] blazen daar dus.
Complete functiescheiding qua verkeersstromen -- uiterst veilig autorijden op die plek, naar wij dachten.
Vinden de witte muizen blijkbaar ook.....
'Bevordering verkeersveiligheid door snelheidscontrole' - Yeah right :!: :pukel:

[De A10 noord is trouwens ook bijna klaar voorzien van een nieuwe laag - Ai, ai, ai, dat wordt weer oppassen ] :cry:

07 okt 2005 22:59

ErikE schreef:Idem trouwens op de N230 "ring noord Utrecht", richting A2 vandaag.

Voor de ervaringsdeskundige hier: dat is dat laatste stukje 'even de Porsche uitlaten' van de Honk-your-Horn-tour van vorig jaar. Heerlijk blaasstukje... :twisted: :wink:

09 okt 2005 13:58

MS964 schreef:
Maarreh, ik weet voor 99% zeker dat die man alleen was. Retep, heb jij nog een handlanger gezien?

Nee, hij was alleen. Heb er nog extra op gelet. Vaak wordt je na een meting 'opgevangen' door collega's verderop. Niet gezien.
Plaats een reactie