11 nov 2005 22:08
11 nov 2005 22:57
11 nov 2005 23:17
rufie schreef:Beste tip lijkt me beide versies proefrijden en dan alleen naar je gevoel luisteren.
Niet geïnteresseerd in de Cayman ? Zou ik toch ook eens aan de tand willen voelen. Ik heb zoal een paar persartikels gelezen en eigenlijk spreken ze er allemaal uitmuntende taal over, vooral qua wegligging.
14 nov 2005 18:54
14 nov 2005 20:47
14 nov 2005 21:08
14 nov 2005 22:47
Peet964 schreef:Zwarte 2S met sportpakket en 6v.
asjeblief.
En ik hou me warm aanbevolen om hem binnen 5 jaar met 100.000km over te nemen
Kan je wel even zorgen voor een schuifdakje
THX
14 nov 2005 22:53
14 nov 2005 22:56
ppp 356 schreef:Moet je er wel 5 jaar mee rijden![]()
Hoe oud was de 996
14 nov 2005 22:59
corry schreef:zoef schreef:Hoikes,
4S of 2S ?
Tiptronic of handgeschakeld ?
Heeft iemand een idee in hoeverre men kan onderhandelen over de prijs en eventuele procenten ?
Heb zojuist een 997 2 S besteld. Handgeschakeld. Kreeg gewoon 3 % korting en had mijn 996 3.6l interuilen. Ben tevreden over de inruilprijs, de wagen is in "parfait etat". Levertijd eind april dus over ruim 5 maand lever ik hem in tegen de nu afgesproken inruilprijs.
14 nov 2005 23:35
15 nov 2005 1:08
15 nov 2005 1:14
15 nov 2005 1:15
corry schreef:zoef schreef:Hoikes,
4S of 2S ?
Tiptronic of handgeschakeld ?
Heeft iemand een idee in hoeverre men kan onderhandelen over de prijs en eventuele procenten ?
Heb zojuist een 997 2 S besteld. Handgeschakeld. Kreeg gewoon 3 % korting en had mijn 996 3.6l interuilen. Ben tevreden over de inruilprijs, de wagen is in "parfait etat". Levertijd eind april dus over ruim 5 maand lever ik hem in tegen de nu afgesproken inruilprijs.
15 nov 2005 1:16
15 nov 2005 16:46
16 nov 2005 9:42
corry schreef:De must have opties van Beltar:
PSE uitlaat: Ik ben toch positief verbaasd over het mooie geluid van de 997 in hogere toeren.
Sport Chrono: ja zeker maar dat klokje, kon je dat maar inklappen
Sportzetels: ja daar is iedereen verrukt over
Full leder: ja het heeft een gevoelswaarde; toch wordt er op 997 hoogwaardig materiaal gebruikt. En daar komt bij dat full leder helemaal niet Full blijkt te zijn, dan moet je nog heel wat bij bestellen.
16 nov 2005 12:50
16 nov 2005 12:56
Beltar schreef:TIP:
Tracteer fargo en mij eens op een terrasje (liefst een verwarmd) en dan kan je de coupe van fargo en onze cabrio eens vergelijken en maken we eens een "toerke".
Zo zie je ook wat verschillende opties: wij een cabrio met normale zetels zonder fulleder en sportdesign velgen met spoorverbreders , fargo coupe met adaptieve zetels en standaard "S" velgen.
Give us a PM..;
We wonen maar een 30km van elkaar
16 nov 2005 12:59
16 nov 2005 16:20
F@RGO schreef:...... maar het is toch wel heel zalig om geregeld het dakje te openen.... Ik rook ook niet hoor maar het claustrofobiegevoel is dan weg.
16 nov 2005 19:13
16 nov 2005 20:42
R.M.Boosten schreef:Ikzelf zou een 4S Handbak nemen, sinds ik de 4(s) heb bekeken vind ik deze helemaal fantastisch! Vooral de Convertible versie, wat een monster!
De uitgeklopte carroserie valt wel degelijk op! Prachtig zo'n fat-ass
Ook is het veiliger, nog een reden om de 4 te nemen dus
Een vraag voor alle 997 bezitters hier:
Waarom allemaal een S? is deze meerprijs het echt waard? (rond de €15000)
16 nov 2005 20:49
16 nov 2005 20:57