09 dec 2009 12:02
Mark Nauta schreef:Jullie zeggen steeds allemaal. S is mooier, maar wat is er uiterlijk voor verschil dan? Alleen de
2 extra uitlaatpijpjes toch?? Is verder dezelfde body.
09 dec 2009 12:29
09 dec 2009 14:32
09 dec 2009 14:37
09 dec 2009 16:01
09 dec 2009 16:20
09 dec 2009 20:34
Sssssssst, 4S moet een beetje exclusief blijven. Niet hypen, zoals dat GT3-spul de laatste tijdPaul II schreef:Valt me eigenlijk mee dat er nog niemand is begonnen over een 4S, want dat is natuurlijk de max,
09 dec 2009 20:56
MS964 schreef:Jammer dus dat er geen dikke 997 2S is. Vreemd eigenlijk.
10 dec 2009 0:00
Rem schreef:4WD rijdt en stuurt wat zwaarder, voelt ook wat zekerder.
10 dec 2009 0:54
10 dec 2009 10:37
10 dec 2009 11:08
maurice schreef:Rem schreef:4WD rijdt en stuurt wat zwaarder, voelt ook wat zekerder.
In de tijd van de 964 was dat nog wel merkbaar maar de huidige 4WD stuurt en rijdt absoluut niet zwaarder dan de 2WD. Qua rijbeleving wel een heel ander soort auto met zijn eigen karakter en eigenaardigheden.
10 dec 2009 11:12
Godspeed schreef:Die is er en heet Sport Classic. Koetswerk van de 4S (met nog een klassiek sausje over) maar onderhuids een 2S (met wat extra X51-peper)...
Godspeed schreef:Overigens vind ik een 'S' met zijn 19" velgen, rode remklauwen, witte tellers en vier uitlaten inderdaad wat stoerder...
10 dec 2009 11:55
10 dec 2009 12:44
10 dec 2009 13:01
11 dec 2009 0:08
14 dec 2009 12:29
14 dec 2009 12:55
14 dec 2009 13:25