11 nov 2012 21:24
11 nov 2012 21:57
12 nov 2012 17:41
12 nov 2012 18:59
12 nov 2012 19:09
12 nov 2012 19:11
12 nov 2012 19:36
De echte liefhebber is bereid te betalen voor zijn hobby dus daar zal men de oplossing in gaan zoeken.
12 nov 2012 19:38
12 nov 2012 22:26
Jeroen C3.0 schreef:Het is natuurlijk ook raar dat alle oude vervuilende auto's middels umweltplakette uit BRD geweerd worden ..
13 nov 2012 18:42
13 nov 2012 20:24
13 nov 2012 22:02
13 nov 2012 23:51
Olaf schreef:Jeroen C3.0 schreef:Het is natuurlijk ook raar dat alle oude vervuilende auto's middels umweltplakette uit BRD geweerd worden ..
Niet geheel waar - classics mogen volgens mij nog steeds grote steden zoals Berlijn en Hannover in ... de iets jongere kunnen een extra filter in het uitlaat system laten plaatsen - en zo toch een groene sticker (of ontheffing) krijgen
14 nov 2012 2:52
steef schreef:Ben jij wel van deze wereld, FranZ![]()
Gratis, wat denk je wel......
14 nov 2012 15:43
Cazzo Super Veloce schreef:Ook wel weer grappig hoeveel er op het PORSCHEforum geklaagd wordt over een paar honderd euro MRB.
Had dat eigenlijk meer op het DACIAforum verwacht...
14 nov 2012 15:54
14 nov 2012 17:35
14 nov 2012 17:57
erik911E schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Ook wel weer grappig hoeveel er op het PORSCHEforum geklaagd wordt over een paar honderd euro MRB.
Ik heb dit draadje met grote belangstelling gelezen, want als het bij jullie in Nederland gaat wijzigen dan volgt er hier in Belgen land ook wel wat.
Ik hoop dat het voor de "echte" oldtimers zal meevallen voor jullie (en ons...)
Maar vind sommige reacties tamelijk blasé , niet alle porsche rijders zijn gezegend met een riant inkomen en kunnen een "ski tripje " ff niet doen.. Er er ook velen die zich andere dingen ontzeggen om hun wagen van hun dromen te kunnen rijden...
Maar mijn ervaring is met die zo hoog van de toren blazen en doen alsof het peanuts is voor ze
meestal het volgende gezegde van toepassing is : "grote hopen sch..ten en voor de rest véél wind"
Sorry maar is mijn gedacht ..
En als er sommigen vinden dat je alleen maar een porsche mag hebben als je tot de " toplaag" behoort dan vind ik dat maar een zéér zielige en bekrompen gedachten gang .Maar er zijn er altijd die vinden dat bekakt doen de levensstijl is...leve de Dacia rijders, daar zijn er zeker bij waar ik graag een biertje mee zou drinken , in tegenstelling tot sommige porsche bezitters die aan een lauw glaasje nepchampagne zitten met hun rolex ...
Allez niettegenstaand wens ik NIEMAND deze regeling toe..
14 nov 2012 17:58
14 nov 2012 18:16
14 nov 2012 18:19
14 nov 2012 18:37
erik911E schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Ook wel weer grappig hoeveel er op het PORSCHEforum geklaagd wordt over een paar honderd euro MRB.
Ik heb dit draadje met grote belangstelling gelezen, want als het bij jullie in Nederland gaat wijzigen dan volgt er hier in Belgen land ook wel wat.
Ik hoop dat het voor de "echte" oldtimers zal meevallen voor jullie (en ons...)
Maar vind sommige reacties tamelijk blasé , niet alle porsche rijders zijn gezegend met een riant inkomen en kunnen een "ski tripje " ff niet doen.. Er er ook velen die zich andere dingen ontzeggen om hun wagen van hun dromen te kunnen rijden...
Maar mijn ervaring is met die zo hoog van de toren blazen en doen alsof het peanuts is voor ze
meestal het volgende gezegde van toepassing is : "grote hopen sch..ten en voor de rest véél wind"
Sorry maar is mijn gedacht ..
En als er sommigen vinden dat je alleen maar een porsche mag hebben als je tot de " toplaag" behoort dan vind ik dat maar een zéér zielige en bekrompen gedachten gang .Maar er zijn er altijd die vinden dat bekakt doen de levensstijl is...leve de Dacia rijders, daar zijn er zeker bij waar ik graag een biertje mee zou drinken , in tegenstelling tot sommige porsche bezitters die aan een lauw glaasje nepchampagne zitten met hun rolex ...
Allez niettegenstaand wens ik NIEMAND deze regeling toe..
14 nov 2012 21:13
14 nov 2012 21:27
Geplaatst: 14 nov 2012 20:13
Re: Vrijstelling motorrijtuigenbelasting oldtimers geschrapt
Ik denk dat hier op het forum mensen zitten uit alle lagen van de bevolking, en ik heb respect voor alle mensen uit die lagen die op een eerlijke manier hun centjes verdienen ( maakt niet uit hoeveel) en die zich dan hun droom kunnen verwezelijken....Bij de één zal het wat gemakkelijker gaan dan bij de ander.....Als het eerlijk verdient is heb ik heel veel respect voor diegene die het echt goed doen, daar kun je namelijk vaak van leren....toen ik 20 was heb ik me voorgenomen ooit een porsche te bezitten, ik was toendertijd al blij als ik jaren later een 924 of 944 zou kunnen kopen. Ik heb ook hard moeten werken, en nog, om mijn vrouw, 3 kinderen en mezelf een goed leven te geven....En ik denk dat er heel veel mensen met een dacia zijn die het gewoon niet uitmaakt met wat voor een auto ze rijden, ze geven mss het geld wel uit aan andere dingen die ze belangrijker vinden...
Mijn ouders reden ook altijd een oud brik terwijl ze zich makkelijk een nieuwe konden veroorloven, voor hun is een auto om van a naar b te kunnen rijden...
Is maar net waar je je prioriteiten stelt......
dit is mijn mening...
15 nov 2012 9:59