Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

08 jun 2005 19:22

Ja, die heb ik ook gezien!! Alleen iets eerder, naar Leeuwarden toe vanaf Heerenveen. Ikzelf was incognito in rode Astra.

08 jun 2005 21:46

GVD!!!

Wie was/waren het die mijn netjes geparkeerde Porsche zodanig hebben aangereden dat mijn achterbumper nu vernieuwd moet worden?

Geen "vet cool man" kaartje achtergelaten, niet getoeterd en ook niet gezwaaid...

Zal dus wel geen Porsche rijder zijn; zou toch een hartig woordje willen wisselen :evil:

09 jun 2005 8:32

Pfffff, da's balen.... :x

09 jun 2005 8:42

Niet vet cool maar vet K

09 jun 2005 15:59

E.T. schreef:GVD!!!

Wie was/waren het die mijn netjes geparkeerde Porsche zodanig hebben aangereden dat mijn achterbumper nu vernieuwd moet worden?

Geen "vet cool man" kaartje achtergelaten, niet getoeterd en ook niet gezwaaid...

Zal dus wel geen Porsche rijder zijn; zou toch een hartig woordje willen wisselen :evil:

join the club, bij mij hebben ze ook twee krassen gezet naast mijn rechter achterwiel op een parking(wrs met hun bumper)

maja, wat doe je eraan? :cry: zwijgen en betalen zeker :?

09 jun 2005 18:07

Hallo,

Afgelopen zaterdag een forse kras op de achterbumper ontdekt. Die zat er vrijdag nog niet op. Zou ik bij het wassen bemerkt hebben. Moet op de oprit gebeurd zijn. Kan alleen een krantenjongen/meisje of de postbode zijn geweest. Kras hoogsstwaarschijnlijk afkomstig van een trapper.

God, wat vind ik dat balen. Ben je zelf zo voorzichtig en dan dus nog!

P.S.

Vandaag ook nog een boete gekregen voor te hard rijden in België. Reed ± 20 km te hard.

Groeten,

jo996

schade

09 jun 2005 19:13

Twee en half jaar geleden: Op visite bij vrienden, 't was in een weekend, kom terug bij mijn auto om uurtje of 2 's nachts, kras over motorklep en de hele rechterzijkant getrokken met een sleutel. Dank je wel. Auto op rechtervoorscherm na, helemaal eerste lak, dus niet laten spuiten, rij er nog steeds mee.
:evil:

09 jun 2005 20:06

Wie o wie,

Zojuist plm 19,30 Mcdonalds Delft aan de a13 bij de kartbaan (lekker milksjeekie) een donkerblauwe 964 cabrio.

En ook heel vreemd, een donkergrijze Seat Leon met een Rentech nummerbordhouder en een Porscheforumsticker, en een alleraardigste meneer die onze lege bekers ging opruimen :lol: :lol: :wink:

Das toevallig, je kan nergens op je gemak een sjeekie halen of je wordt weer is gespot.

09 jun 2005 20:32

John4S schreef:Zojuist plm 19,30 Mcdonalds Delft aan de a13 bij de kartbaan (lekker milksjeekie) een donkerblauwe 964 cabrio.

:oops:

Afbeelding Wederom niet. :^:

09 jun 2005 20:36

EriC4C schreef:
John4S schreef:Zojuist plm 19,30 Mcdonalds Delft aan de a13 bij de kartbaan (lekker milksjeekie) een donkerblauwe 964 cabrio.

:oops:

Afbeelding Wederom niet. :^:

Moet niet gekker worden met die blauwe 964 cabrio's , nog even en het zijn echte "volkswagens" :twisted: 8)

09 jun 2005 21:43

John4S schreef:Wie o wie,

Zojuist plm 19,30 Mcdonalds Delft aan de a13 bij de kartbaan (lekker milksjeekie) een donkerblauwe 964 cabrio.

En ook heel vreemd, een donkergrijze Seat Leon met een Rentech nummerbordhouder en een Porscheforumsticker, en een alleraardigste meneer die onze lege bekers ging opruimen :lol: :lol: :wink:

Das toevallig, je kan nergens op je gemak een sjeekie halen of je wordt weer is gespot.

He John, daar kwam ik ook net langs in M5 op weg naar huis vanuit Rijswijk.....

09 jun 2005 22:59

John4S schreef:En ook heel vreemd, een donkergrijze Seat Leon met een Renntech-Porsche nummerbordhouder en een Porscheforumsticker, en een alleraardigste meneer die onze lege bekers ging opruimen :lol: :lol: :wink:

Ai :roll: die heeft lang in de file gestaan :(

:wink:

09 jun 2005 23:03

vandaag nieuw model boxster

wat is tie mooi zeg :o

10 jun 2005 10:12

Was het niet een 993?

John4S schreef:En ook heel vreemd, een donkergrijze Seat Leon met een Rentech nummerbordhouder en een Porscheforumsticker, en een alleraardigste meneer die onze lege bekers ging opruimen :lol: :lol: :wink:

Tja, dan kan je zeggen dat er veel KJN'jes rondrijden, maar van die zwarte toch niet zoveel ;)

10 jun 2005 13:15

Gistermorgen een mooie grijze 993 **PJ-DD** op de A50. Ben er ff naast gaan rijden en duim omhoog. Hij groette terug!

Vanmiddag een grijze Boxster in Arnhem, ik reed er eerst achter en toen reed ik er voorbij en niet kijken he :evil: Lijk me sterk dat hij me niet gezien heeft :roll: :twisted:

10 jun 2005 13:45

Olaf schreef:
John4S schreef:En ook heel vreemd, een donkergrijze Seat Leon met een Renntech-Porsche nummerbordhouder en een Porscheforumsticker, en een alleraardigste meneer die onze lege bekers ging opruimen :lol: :lol: :wink:

Ai :roll: die heeft lang in de file gestaan :(

LOOOOOl :lol: ik bol nu ook met een grijze seat leon, met porsche nummerplaathouder, looks geeky, maja... :wink: :P

11 jun 2005 0:12

vandaag weer een 997 cabrio

en de mooiste van allemaal

en een heel mooi amethist laag breed beestje die nu weer in de garage staat 8)

11 jun 2005 14:18

robbie965 schreef:en een heel mooi amethist laag breed beestje die nu weer in de garage staat 8)

Kun je de tekst onder je avatar weer aanpassen :wink:

11 jun 2005 20:12

speciaal voor jou

gedaan

vandaag weer een grijze boxster in den bosch :roll:

12 jun 2005 16:19

robbie965 schreef:vandaag weer een 997 cabrio

en de mooiste van allemaal

en een heel mooi amethist laag breed beestje die nu weer in de garage staat 8)

Heb je hem eindelijk terug Robbie :?:

Van harte gefeliciflapstaart :ba:

12 jun 2005 16:24

bedankt

foto's volgen vanavond

12 jun 2005 18:14

robbie965 schreef:vandaag weer een grijze boxster in den bosch :roll:

Wéér die grijze Boxster? Met een mooie vrouw erin zeker... 8) :wink:

14 jun 2005 12:49

Zondagnamiddag, rond 16.15u, van Oostende tot een eind lang op de E40: Porsche 993 Turbo, een zwarte

En op diezelfde E40 rond 17.00u zilverkleurige 996 Turbo

Iemand van hier? :mrgreen:

15 jun 2005 0:07

horn schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:

vandaag een 997 4S in den dungen

15 jun 2005 6:36

dinsdagavond ... op de E19 Brussel Antwerpen, omstreeks 19u50 ... grijze 11'er (type SC) Cabrio tegen een rotvaart ter hoogte van Rumst ...
Kenteken beginnende met "LEP"

Ik heb vrij slecht nieuws voor jou ... ze hebbe een fotootje van je gemaakt ... en niet voor de leut vrees ik :!:
Ze stonden verscholen in de middenberm,echt onzichtbaar voor personenauto's, maar ik op "hoogte" met een slakkengangetje zag ze net staan toen ik ze voorbij reed ... en kzag jammerlijk genoeg voor je geldbuidel het flitsie afgaan ... schat dat je 170 a 180 deed ... :shock:

Toch sterkte ...

horn schreef:

Krijg een sterk vermoeden dat het de buurvrouw is ofsow ...
:D :wink:

Dirk
Gesloten onderwerp