Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Welke leuke non-Porsche voor er bij?

17 nov 2011 19:28

Ook in de pers waren ze lyrisch over de eerste IS(200), qua weggedrag schreven ze dat hij de evenknie was van de toenmalige 3-reeks en dat de versnellingsbak zelfs ronduit beter was! Leuk was ook de tellerpartij met de in elkaar lopende tellers. Helaas is de huidige IS wat minder speels, maar wel mooier, geworden...

17 nov 2011 19:59

Lexus is ook niet meer wat het nooit was. :wink:
Afbeelding

Even verderop heeft een boer een Pinzgauer.
-Oostenrijks
-Luchtgekoeld (de oudere types)
-Ideaal om over Laro's te klimmen. :mrgreen:

Afbeelding

18 nov 2011 23:02

Smetteloze W126 500SE, klokgaaf, zometeen wegenbelastingvrij

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

Eigenaar is van 1928 en had de auto 18 jaar in bezit. Wie gaat 'em halen? 7k moet lukken...

18 nov 2011 23:17

Ik vrees dat het voor de directie een klein bruggetje te ver is maar anders wist ik het wel. Lekker de pooiert uithangen :mrgreen:

19 nov 2011 12:29

Wat een beauty! De juiste wielen, het juiste interieur, scheckheft, lage km stand. :shock:

Ik vind dit zulke onwijs gave wagens, should I, should I.... :lol:

19 nov 2011 13:02

Wat betekent Scheckheft ook al weer?

19 nov 2011 13:03

Godspeed schreef:Ook in de pers waren ze lyrisch over de eerste IS(200), qua weggedrag schreven ze dat hij de evenknie was van de toenmalige 3-reeks en dat de versnellingsbak zelfs ronduit beter was! Leuk was ook de tellerpartij met de in elkaar lopende tellers. Helaas is de huidige IS wat minder speels, maar wel mooier, geworden...

precies goed omschreven. Heb de IS200 gehad en nu de IS250 sinds 5 jaar en da's idd het verschil tussen die twee. maar nog steeds een heerlijke auto en wat mij betreft 100x liever deze dan een BMW. alleen al qua prijs; alles erop en eraan, bij BMW heb je voor dat geld nog helemaal niets. das ook de reden waarom ik nog altijd geen andere auto heb gekocht. er zit echt alles op en rijd goed dus waarom zou ik? daarom ruim een jaar geleden maar een P bijgekocht :mrgreen:

19 nov 2011 13:19

Scheckheft, heft is schrift, zoals een schoolschrift. Betekend onderhoudsboekje, dus volgens onderhoudsboekje met de juiste intervallen dealer onderhouden. Dus normaal gesproken dient zo'n auto in goede staat te verkeren zonder achterstallig onderhoud.

19 nov 2011 13:49

Ach so. Vielendank.

20 nov 2011 0:00

Bitte gerne! :salut:

29 nov 2011 16:43

Nooit van gehoord. Compleet over de top. Veel geld. P.rnokleurstelling. Een Aston Martin Tickford Turbo Capri!!

Afbeelding

29 nov 2011 17:34

Dan rij je voor zo'n 50K toch in een Sjonniebak ;

Afbeelding

Kan 'm niet echt mooi vinden :pale:

29 nov 2011 17:37

Hier nog wat info.
Hij heeft geinige details:
Afbeelding Afbeelding

29 nov 2011 19:34

in engeland een zilverkleurige voor 18K GBP. Had er ook nog nooit van gehoord. Classy petjeskar :lol:

07 dec 2011 20:42

Heb je sinds een paar weken een oude Ster 280SE, wil je voorkomen dat ze een ruit inslaan, dus laat je 'niks' in je auto liggen en laat je gewoon de deuren open...
Hebben ze afgelopen weekend in mijn auto 'ingebroken'. Daar de deuren niet op slot zaten eigenlijk 'ingeslopen'. Wat is er gejat? En 2Gb memorystick die uit mijn radio stak en ... mijn parkeerschijf.

Gelukkig LPG nippel en Oakley zonnebril laten liggen. Verder lag er niks in de auto. Het mot toch nie gekker worden... :bang:

07 dec 2011 21:00

Je loopt het wel op :shock:
Zeker lekker winkelen bij je? :mrgreen:

07 dec 2011 21:01

ik liet de deur van mijn VW GTI op een gegeven ogenblik open omdat er vaak werd ingebroken ... gingen er zwervers in slapen ?! :shock: kan dus altijd gekker :mrgreen:

07 dec 2011 21:08

had hetzelfde destijds in amsterdam met mijn 205 gti. 's ochtends bij de auto komen (woonde op de Herengracht), bank neergeklapt en slapende zwerver achterin... :shock:

07 dec 2011 21:56

horn schreef:. . . bank neergeklapt en slapende zwerver achterin...

Er uit gehoekt zeker . . . . . ??

07 dec 2011 22:03

horn schreef: En 2Gb memorystick die uit mijn radio stak en ... mijn parkeerschijf.

Afhankelijk van wat er op de USB stick staat :idea: .. wss veel minder schade dan als ze doorvoor ook nog 'ns een ruit hadden moeten inslaan :wink:

07 dec 2011 22:36

absoluut. op het stickie stonden wat mp3 bestanden, gekopieerd van mijn hd. alleen die parkeerschijf, daar was ik aan gehecht :cheesy:

07 dec 2011 22:45

Met 'n beetje pech had je nog een prent te pakken ... omdat je in een zone stond waar die schijf nodig was :lol:

07 dec 2011 22:47

nee :cheesy: hij stond in een parkeervak naast mijn huis. Zo erg is het hier nog niet. Crimineel, dat wel... :cry:

29 dec 2011 15:57

nog maar eens twee piccies van ons busje, we moeten toch wat in de winter :-)

Afbeelding Afbeelding

Groeten Michiel

29 dec 2011 16:01

leuk ding :thumleft:
Plaats een reactie