25 feb 2007 13:48
paSCal schreef:Banden ben ik dan ook weer NIET met je eens. Een Porsche is niet "zomaar" een auto, daar moeten fatsoenlijke banden onder (niet om in de N-codering discussie vervallen hier, maar toch). En dan het balanceren en uitlijnen verhaal, da's ook nog een "vak apart" bij een Porsche.
Daarbij zou ik mijn geliefde velgen niet zomaar uitlenen aan een Kwitfit!
Nogmaals: IK laat alles bij de specialist doen, of bij een garage die ik heel goed ken! (zoals met de accu!) Maar dat heeft met het personeel te maken en niet zozeer met de kwaliteit van de spulletjes
25 feb 2007 16:31
paSCal schreef:Banden ben ik dan ook weer NIET met je eens. Een Porsche is niet "zomaar" een auto, daar moeten fatsoenlijke banden onder (niet om in de N-codering discussie vervallen hier, maar toch). En dan het balanceren en uitlijnen verhaal, da's ook nog een "vak apart" bij een Porsche.
25 feb 2007 17:08
25 feb 2007 17:12
25 feb 2007 17:16
paSCal schreef:Prima, en hoeveel porsches doet de KF tov. een dealer/specialist per week?
paSCal schreef:Anyway, ik ga lekker naar de specialist voor mijn bandjes, ik gun hem die extra marge, hij zorgt immers goed voor mijn auto. Maar daar ging het niet om. Mijn inziens levert een specialist beter werk af als een KF (op Porsches he!)
25 feb 2007 23:01
25 feb 2007 23:05
rob964.c4 schreef:kf, mooie lucht sleutel om je velgen mee vast te zetten, zie ze niet zo snel een moment sleutel pakken.
25 feb 2007 23:18
25 feb 2007 23:25
26 feb 2007 10:09
LouisXIV schreef:Maar dat zijn mijn ervaringen. Een andere KF vestiging kan natuurlijk beter zijn.
26 feb 2007 12:30
26 feb 2007 12:34
D.D. schreef:blijkt dat ze bij de spuiter( waar ik de neus had laten doen) lucht uit mijn banden hadden laten lopen om de velgen te kunnen doen i.v.m. stoeprand schade..... ( wist ik dus niet..)
Lief van mijn spuiter dat hij mijn velgen ook meteen had gedaan, hij had wel gezegd dat ie meteen mijn velgen maar ff had opgeknapt....maarja...nooit bij stil gestaan dat ie ook lucht uit mijn banden zou halen....