15 dec 2006 23:39
Rob Herfst schreef: de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken
15 dec 2006 23:42
Gerhard schreef: ... maar het blijft een schadebak.![]()
15 dec 2006 23:58
16 dec 2006 0:30
maurice schreef:Oh wil ik wel vertellen hoor 32 meter vangrail kost € 2206,27 ex btw
16 dec 2006 1:40
paSCal schreef:No offense addie, maareh, de "mening" die de mensen klaar hebben, is de mening die in alle media verkondigd wordt. De enige die een andere mening zelf in elkaar bedenkt (ook niet jippie bedoelt speedy!) is Speedy zelf... HIJ is degene die speculeert he
Anyway, niemand zal blij zijn, want zelfs al was het een polo'tje, je wil niet tegen de vangrail aan op het circuit toch? (ik in elk geval niet)
16 dec 2006 3:13
911-lover schreef:maurice schreef:Oh wil ik wel vertellen hoor 32 meter vangrail kost € 2206,27 ex btw
Euh , waar was dat.
Ik weet van zeer betrouwbare brondat dit al voor 10 meter wordt aangerekend
16 dec 2006 3:16
porsche356sc schreef: ... en vraag me niet hoe ik dat weet......
16 dec 2006 9:24
16 dec 2006 9:57
tjek it out : www.michelschaap.nl, klik op menu, klik op nieuws
en lezen maar !
maar helaas, geen eigen versie van het verhaal.
16 dec 2006 10:04
SPEEDY944 schreef:Ik heb aangegeven dat er nog wel eens een verschil is tussen de 'officiële lezing' en hetgeen werkelijk gebeurd is. Dat is toch niet zo raar? Dat is naar mijn mening hooguit als 'kritisch' aan te merken.
Het valt me op dat er wel heel snel 'karaktermoord' wordt gepleegd op dit forum. Ik vind het jammer dat mensen niet verder (durven te) kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.
16 dec 2006 10:10
SPEEDY944 schreef:tjek it out : www.michelschaap.nl, klik op menu, klik op nieuws
en lezen maar !
maar helaas, geen eigen versie van het verhaal.
Ik zie/lees daar helemaal niets over dit onderwerp, of kijk ik verkeerd...
Op die site wordt een en ander noch ontkent, noch bevestigd.
16 dec 2006 10:11
EriC4C schreef:SPEEDY944 schreef:Ik heb aangegeven dat er nog wel eens een verschil is tussen de 'officiële lezing' en hetgeen werkelijk gebeurd is. Dat is toch niet zo raar? Dat is naar mijn mening hooguit als 'kritisch' aan te merken.
Het valt me op dat er wel heel snel 'karaktermoord' wordt gepleegd op dit forum. Ik vind het jammer dat mensen niet verder (durven te) kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.
De andere lezing zegt dat hij gevraagd is om met de CGT te gaan rijden zonder, voor zover ook nu nog bekend, toestemming van iemand die daartoe bevoegd was en maakt geen verschil voor de daadwerkelijke crash.
Dus
16 dec 2006 10:45
16 dec 2006 11:10
Jort schreef:Waar een mens zich al niet druk over kan maken..
16 dec 2006 11:15
mayonaise schreef:Jort schreef:Waar een mens zich al niet druk over kan maken..
wie dan wel? ik ben soep aan het maken, geen druk
nog half uurtje groenten hakken , dan stoven, en water erop, uurtje koken en klaar !
16 dec 2006 11:32
16 dec 2006 12:25
16 dec 2006 12:26
mayonaise schreef:EriC4C schreef:De andere lezing zegt dat hij gevraagd is om met de CGT te gaan rijden zonder, voor zover ook nu nog bekend, toestemming van iemand die daartoe bevoegd was en maakt geen verschil voor de daadwerkelijke crash.
Dus
met toestemming wordt het een verhaal van gebrek aan talent
zonder toestemming is het een verhaal van gebrek aan talent EN onbeschoft gedrag...
toch wel een verschil
16 dec 2006 12:41
EriC4C schreef:Of er sprake was van toestemming is dus nog maar de vraagen aangezien de oorzaak van de crash ons onbekend is de conclusie van gebrek aan talent voorbarig
16 dec 2006 12:57
Mayonaise schreef:...er was geen druk om te presteren..
16 dec 2006 12:58
LeOH schreef:Mayonaise schreef:...er was geen druk om te presteren..
In een CGT zitten, roept prestatiedrang op .....![]()
16 dec 2006 13:20
mayonaise schreef:begrijp me niet verkeerd, ik zei niet dat ie geen talent heeft
ik zei dat ie een gebrek aan talent had om dat verhaal met die CGT tot een goed eind te brengen... en dat staat toch buiten kijf, een F1 piloot kan de CGT wel aan, deze mijnheer dus niet , wat ook de reden is waarom de eigenaar deze exceptionele wagen dus niet aan Schaap , maar aan Albers had uitgeleend... toch?
bekijk het es zo : hoeveel CGT's zijn er al geplooid?
en hoeveel F1 piloten waren er bij die crashes betrokken?
Talent is ook weten wat je wel of niet kan, weten hoe ver je al dan niet kan gaan met een bepaalde wagen, om tot de grens te gaan, maar niet erover... en laten we ook realiseren, dit was geen race , dit was een simpel rondje rond Zandvoort...er was geen druk om te presteren..
of er toestemming was lijkt me niet open ter discussie, de eigenaar van de auto,Albers en de kerel die met de Nissan moest rijden hebben in de media gemeld van niet, ik ga er van uit dat de media dit niet verzint, en dat die 3 personen niet liegen, laat staan dat ze de media in hun naam laten liegen...
16 dec 2006 13:28
16 dec 2006 13:30
RS-R schreef:Drukte om niets imho.
16 dec 2006 13:32