Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

24 jan 2007 23:17

Bijna twee keer zoveel C2's dan C4's dus!!!
Dat zijn nog eens cijfers :shock:

Toch duidelijk meer liefhebbers dus, dan brave reclamevolgers :lol: :lol:

24 jan 2007 23:19

paSCal schreef:Hmm, en toch heeft brian gelijk, dat er meer C4's dan C2's te koop staan... Blijft op zich raar... ;)


Kan maar 1 ding betekenen:
de Landrover wordt ingeruild voor een echte auto.

Brian, nu dit duidelijk is zullen dan eens gaan kijken of er meer voorstanders voor cabrio zijn of voor een coupe :ba: :ba:

24 jan 2007 23:20

paSCal schreef:Hmm, en toch heeft brian gelijk, dat er meer C4's dan C2's te koop staan... Blijft op zich raar... ;)

Nee hoor, een vergissing is menselijk en daar zijn er een boel inmiddels achtergekomen! :wink:

meer 964

24 jan 2007 23:20

Cabrio.......... :D

24 jan 2007 23:23

voor mij is een Porsche:

1: achterwielaangedreven :lol:
2: handbak :lol: :lol:
3: coupé :lol: :lol: :lol:

24 jan 2007 23:24

God, wat een heerlijk draadje :mrgreen:

24 jan 2007 23:25

porscheware schreef:Een formule 1 heeft tochook alleen maar 2wd.


Een opmerking waar het klok-klepel gehalte vanaf druipt... :twisted:

24 jan 2007 23:28

Satan in de LARO is ook wakker :twisted:

24 jan 2007 23:31

Devils son schreef:
porscheware schreef:Een formule 1 heeft tochook alleen maar 2wd.


Een opmerking waar het klok-klepel gehalte vanaf druipt... :twisted:


Verklaar je eens nader :?: :roll: :wink:

Re: Meer 964 C4`s dan C2`s?

24 jan 2007 23:37

brian951 schreef:veel meer C4`s te koop zijn dan C2`s, sterker nog, ik weet dat het zo is. Zijn er daar gewoon meer van of is dit een toevallig tijdelijk fenomeen?


Tijdelijk fenomeen, tis winter (ja nu ff wel) maar net als truien, die zijn ook al in de uitverkoop.... :)

24 jan 2007 23:39

wolf schreef:Satan in de LARO is ook wakker :twisted:


LARO? :?

BTW: hoewel ik een bespreking had tot een uur of 22.00u, heb ik desondanks niet geslapen. Sterker nog, ik heb mij niet eens verveeld (misschien omdat ik veel aan het woord was en ik sluit voornoemde toestanden voor de overige aanwezigen dan ook niet uit).

24 jan 2007 23:40

Den C4 aka landrover is ook duurder in onderhoud. Dat gaat meespelen als dit soort auto's relatief goedkoop wordt en onze petjesvrienden ze gaan aanschaffen.

24 jan 2007 23:40

ruud964 schreef:
Verklaar je eens nader :?: :roll: :wink:


Jij hebt het C2 vs C4 draadje toch netjes gevolgd? Dan moet je weten waarom het een vrij domme opmerking was. :wink:

24 jan 2007 23:44

Nou als ik het zo lees ga ik mijn c4 tje maar verkopen :( :cry:




















Grapje

24 jan 2007 23:45

ruud964 schreef:Nou als ik het zo lees ga ik mijn c4 tje maar verkopen


Ies jaloezie... :wink:

24 jan 2007 23:45

Devils son schreef:
ruud964 schreef:
Verklaar je eens nader :?: :roll: :wink:


Jij hebt het C2 vs C4 draadje toch netjes gevolgd? Dan moet je weten waarom het een vrij domme opmerking was. :wink:


Was het :wink: je al opgevallen :?: :? :wink: :thumright:
Laatst bijgewerkt door ruud964 op 24 jan 2007 23:49, in totaal 2 keer bewerkt.

24 jan 2007 23:46

ruud964 schreef:
Was het :wink: je al opgevallen :?: :?


Die was aan het schuilen naast twee andere smilies, dus iek even gemist...

25 jan 2007 0:01

Rijke strandjutters hebben volgens mij ook een C4.. :wink: :roll: .

Re: Meer 964 C4`s dan C2`s?

25 jan 2007 0:27

ruud964 schreef:
Naast de juiste veronderstelling van Paul :P is het natuurlijk logisch dat van zo'n uitmuntende auto er meer zijn gemaakt. Wie wil nou een auto waarbij in de productie te weinig geld was om ook de voorwielen aan te drijven. Je remt toch ook niet alleen op de achterwielen. :idea: :roll: :idea: :roll: :idea: :roll: :ass:


Hij is briljant Ruud, heb er verder niks meer aan toe te voegen :lol: :lol:

25 jan 2007 9:01

Devils son schreef:
porscheware schreef:Een formule 1 heeft tochook alleen maar 2wd.


Een opmerking waar het klok-klepel gehalte vanaf druipt... :twisted:


oh ja?
Met zoveel vermogen moet je een prof. zijn om normaal mee te kunnen rijden. En wat rijdt er in een Formule 1? Idd, een pro.
Maarre als 4wd bij Formule 1 beter zou zijn hadden ze dit wel gedaan toch?

25 jan 2007 10:11

Dif tussen voeten, aandrijfas er onder en 20cm verhogen. :roll:
En ook nog mud en snow voor als het eens regent.

Hoe zouden ze dit moeten bouwen, er is amper plaats voor de rijder.

25 jan 2007 10:20

Naast wat Wim aanhaalt is er ook nog zoiets als: "regeltjes opgelegd door een bepaalde instantie genaamd FIA!"

25 jan 2007 10:24

Weet ik toch, niet zo serieus :cheers:

25 jan 2007 11:54

Devils son schreef:
ruud964 schreef:
Verklaar je eens nader :?: :roll: :wink:


Jij hebt het C2 vs C4 draadje toch netjes gevolgd? Dan moet je weten waarom het een vrij domme opmerking was. :wink:


Oh wat ben ik dom ja.

25 jan 2007 12:13

porscheware schreef:
oh ja?
Met zoveel vermogen moet je een prof. zijn om normaal mee te kunnen rijden. En wat rijdt er in een Formule 1? Idd, een pro.
Maarre als 4wd bij Formule 1 beter zou zijn hadden ze dit wel gedaan toch?


Ten eerste mag 4wd niet bij Formule 1.

Maar dat is niet de doorslaggevende reden. De Formule 1 rijdt met banden met enorme gripniveau's (met name door de extreme breedte en vooral de compound). Daardoor is 4wd voor de Formule 1 geen aanwinst meer (immers, in het verleden zijn er weldegelijk 4wd F1's geweest, sterker nog, een F1 met 4wd en de motor voorin won in 1961 op Oulton Park van 2wd F1's met de motor in het midden...), tenzij het regent. Aangezien de regenraces zwaar in de minderheid zijn...

De vergelijking met de Formule 1 is er dus een die zijn kiem heeft in onbegrip over de redenen. Sportauto's voor de openbare weg rijden niet met banden die 380 mm breed zijn en al helemaal niet met een compound die na 300 km gas geven (of nog eerder) zichzelf heeft omgezet in fijnstof...

Andersom geredeneerd: zou de F1 met banden moeten rijden die ook op de openbare weg zijn toegestaan en 4wd ook reglementair toegestaan zijn, dan zou de F1 zonder twijfel met 4wd rijden.
Plaats een reactie