14 jul 2007 12:47
Devils son schreef:Ben ik met je eens, maar dan is het toch optisch een 4S?
14 jul 2007 13:27
14 jul 2007 14:20
14 jul 2007 14:34
Lydia schreef:Een 993 4S is inderdaad een wat mindersnelle 993, heeft immers o.a. een turbo onderstel, dus zwaar en breed, maar geen turbo motor. Standaard 285 pk, maar je kunt hem natuurlijk ook kietelen dan kom je aan 315 pk (was voor mij wel een must). Maar langzamer dan een 964??? Die uitdaging durf ik wel aan!!!
14 jul 2007 14:34
John schreef:Maar een taartschep hoort nou eenmaal op een turbo.....is al jaren zo..
14 jul 2007 16:13
Devils son schreef:Lydia schreef:Een 993 4S is inderdaad een wat mindersnelle 993, heeft immers o.a. een turbo onderstel, dus zwaar en breed, maar geen turbo motor. Standaard 285 pk, maar je kunt hem natuurlijk ook kietelen dan kom je aan 315 pk (was voor mij wel een must). Maar langzamer dan een 964??? Die uitdaging durf ik wel aan!!!
Ik denk dat de 964 C4 in rechte lijn de snellere auto is en dat deze zelfs de gekietelde 993 4S aan moet kunnen (as in: gelijke prestaties). Ik wil die handschoen eigenlijk wel opnemen.
14 jul 2007 16:45
14 jul 2007 17:18
RS-R schreef:
Noem plaats, datum en tijd.
Wil ik wel eens zien.
Weet iig. dat mijn vroegere 993 gehakt maakte van mijn buurman's 993 4S
14 jul 2007 17:20
14 jul 2007 17:23
14 jul 2007 19:50
14 jul 2007 20:15
14 jul 2007 20:21
14 jul 2007 20:40
15 jul 2007 12:48
15 jul 2007 12:56
15 jul 2007 16:24
15 jul 2007 17:24
barolo schreef:Ik heb met Leen (van leko), die de poetscliniq organiseerde, gesproken over een nog te organiseren gezamelijke rit met zijn Corvette club. Na de rit willen wij dan 2 acceleratie metingen gaan doen. Hoe snel naar de 100 en hoe snel over 400 meter. Hij is in het bezit van professionele meetapparatuur. Als ik dit draadje lees, dan is er wel belangstelling voor.
15 jul 2007 17:27
15 jul 2007 21:11
16 jul 2007 1:40
John schreef:Oja een 993TT zonder spoiler ....................geen gezicht, is als Pamela Anderson zonder.........
911-lover die eerder schreef:PS: Een 911 turbo zonder vleugel is als een vrouw zonder t....n
16 jul 2007 17:26
16 jul 2007 17:38
leander schreef:Hier hebben ze het met een 964 gedaan.
Lees onderstaand stukje.
"964 RS CS CUSTOMADE 554 HP
ORIG. 964 RS Clubsport that was totaly converted to a unique custom car for one of germany'S absolut top managers. The Clubsport chassis with the welded in cage was made " turbo look widebody " with orig. Porsche panels and was painted in a " Mercedes designo colour " a blue - grey met., the rims are orig. SPEEDLINE for Porsche wheels of a 964 RSR 3,8 ; as well as the barke system, the interior was custommade in burgundy leather with leather roof lining, laether upholster on the RECARO bucket seats, leather dashbord + leather doorpanles etc. The car got liht carpet especiailly made in the same colour as the paint, harness belts, sportsteering wheel, lots of CARBON interior parts, the engine was especially build at germany'S NO.1 tuner REINHOLD SCHMIRLER RS-TUNING - it is a twin turbo varioram engine which has a water cooled intercooler fitted so that no big rear spoiler is needed !!! The car has the classic 911 964 look but widebody. The engine puts out 554 HP at only 1 bar turbo boost and high torque. IT IS A FANTASTIC COMBINATION OF VERY FAST ROAD CAR AND TRACK DAY CAR WHICH IS ABSOLUTE UNIQUE AND EXTREMLY BIG FUN. A LITTLE BIT LIKE THE CARS FROM " RUF " BUT ESPECIALLY MADE FOR A CUSTOMER AND ABSOLUTE UNIQUE. COSTS OF BUILDING THIS CAR ARE IN THE PREICE RANGE OF A PORSCHE 959 AS WELL AS PERFORMANCE IS !!! "
Foto van de Porsche kan ik niet uploaden
16 jul 2007 19:04