17 nov 2008 21:28
17 nov 2008 21:35
17 nov 2008 21:37
17 nov 2008 22:26
17 nov 2008 22:36
17 nov 2008 23:08
17 nov 2008 23:22
17 nov 2008 23:30
17 nov 2008 23:51
ver boven de 200 schreef:....maak echter niet te veel modellijnen. Dat is op dit moment de grote fout van BMW en Mercedes. Lamborghini maakt deze fout niet, ook ferrari niet ...
18 nov 2008 0:14
18 nov 2008 1:04
18 nov 2008 1:57
18 nov 2008 8:40
ver boven de 200 schreef:Ik vind X1 (binnenkort te introduceren), X3, X5, X6 toch echt te veel. 1-serie cabrio naast 3 serie cabrio.
Ben het wel eens met de stelling dat mercedes de laatste tijd mooiere modellen maakt. Maar ook hier SLK naast CLK cabrio. In een ander segment GLK, G-serie, ML serie, GL-serie.
18 nov 2008 18:53
19 nov 2008 9:40
19 nov 2008 9:43
19 nov 2008 9:46
19 nov 2008 12:22
pete 928 schreef:uit zo'n 4 cilinder valt toch best veel te halen dat heeft de turbo s met 305 pk wel bewezen lijkt me en die motor is al 14 jaar oud .
19 nov 2008 14:45
Roi schreef: geweldige koppel kromme.
19 nov 2008 18:04
20 nov 2008 0:06
14 jan 2009 23:47
15 jan 2009 15:25
GijsCarrera'S schreef:De 4-cilinder turbo heeft het warm, staat te lezen op Autogeleraaf;
Koelingsproblemen voor proto's Porsche Boxster Turbo.
Porsche schijnt problemen te hebben met het koelen van een nieuwe generatie boxermotoren in prototypes van de nieuwe generatie Boxster en Cayman.
Techneuten laten aan AutoCar weten dat door de centrale positionering van het blok de turbo's te weinig koellucht krijgen aangevoerd.
De nieuwe Boxster en Cayman komen in 2012. Het duo zal in tegenstelling tot het huidige model niet in Finland van de band rollen, maar in Oostenrijk. Naar verluidt gaat Porsche de twee sportwagens dit keer aanbieden met vier- en zescilinder motoren.
16 jan 2009 8:01
18 jan 2009 22:28