Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

10 maart 2009 23:04

:?:

11 maart 2009 0:00

Hele imposante wagen als je hem in het echt ziet. Ik denk dat het vooral erg wennen is omdat het toch wel een gewaagd ontwerp is.
Dat het goed rijdt en snel is ben ik helemaal niet bang voor. Ben wel heel erg benieuwd wat het doet in de markt van Merc en 7-series.
Als je hem wilt zien.... In april staat ie in Shanghai :wink:

11 maart 2009 0:12

Erick schreef:Wil 'm graag eerst in het echt zien om een oordeel te geven.
Ik denk dat ik dan enorm onder de indruk ben van het totaal.

Ik heb ook zo'n vermoeden....

11 maart 2009 0:27

Zet hem bij mij maar voor de deur! :P dan wel liefst met een diesel motor en automaat 8)

Als niemand hem dan verder wil, blijft die toch mooi exclusief! :mrgreen: :wink:

11 maart 2009 8:36

Tja, Er zijn ook nog steeds mensen die niet geloven in de theorie van Darwin...

11 maart 2009 8:39

Ik inderdaad ....

11 maart 2009 16:18

Rad911 schreef:Tja, Er zijn ook nog steeds mensen die niet geloven in de theorie van Darwin...
onder andere ik niet..en ik denk dat de panamera het ook niet goed gaat doen.ze hebben al eerder een 4 deurs geprobeerd [989] en ook ferrari en lamborgini hebben een poging gedaan en het is niets geworden. we kunnen er hier beter een poll van maken en over een jaar de resultaten bekijken :lol:

11 maart 2009 16:34

Kom maar op met die poll, volgens mij wordt het een verkoop hit!! 8)

11 maart 2009 16:53

bully schreef: ze hebben al eerder een 4 deurs geprobeerd [989]

Die heeft nooit echt het levenslicht gezien.

en ook ferrari

Welke dan? Misschien bedoel je 4-zitters (2+2)? De 456GT verkocht best aardig, z'n voorgangers wat minder, de 612 verkoopt relatief goed.

en lamborgini hebben een poging gedaan

Idem hierboven. Wellicht bedoel je de Espada?

en het is niets geworden. we kunnen er hier beter een poll van maken en over een jaar de resultaten bekijken :lol:

Als we het zo gaan vergelijken, wil ik best de LM002 als voorbeeld voor de Cayenne nemen, waarbij laatstgenoemde toch redelijk wordt verkocht. :lol: :wink:

11 maart 2009 18:12

Ondanks de styling die mij nog steeds niet aanspreekt gaan ze naar mijn gevoel mooie aantallen draaien ......goede toevoeging voor de breedte van mn geliefde merk :wink:

11 maart 2009 21:15

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding nog even en je ziet ze in the flesh rijden 8)

11 maart 2009 21:29

Ik wil hem ook eerst in het echt zien, dat is toch heel anders dan op foto's. Ben bang dat ik hem toch erg imposant ga vinden wanneer zo'n monster op de linkerbaan voorbijkomt... :shock:

11 maart 2009 22:10

Wordt er gewoon een beetje stil van. :shock: Ziet er wel imposant uit!

Persoonlijk vind ik dat een Porsche gewoon de sportwagen moet blijven zoals hij bedoeld is en zijn alle 4 deurs uitvoeringen marketing technisch gezien super :roll: en zien er leuk uit. Maar zal ik zelf er niet snel eentje aanschaffen.

11 maart 2009 22:37

Zag eerst de foto's van de auto geparkeerd ergens in Zuid Europa en dacht: The car grows on me. Zie echter net de foto's van een rijdende Panamera van achteren gefotografeerd en vind die weer echt minder. Ik weet het nog niet maar heb hem nog niet in het echt gezien. Is er al een forummer die er een besteld heeft?

Jos993

Re: Panamera en de reacties

18 jan 2010 17:58

Net terug van vakantie, 3 weken tussen de 25 en de 33 graden en volop zon, en ik heb mijn cabrio wel gemist. Enige Porsche meters waren van het hotel naar een restaurant in de omgeving...

Wel een coole hotel taxi van het Bay Hotel (zie ook kenteken) in Camps Bay Z-Afr.

Afbeelding

18 jan 2010 18:30

:shock: Die is wel lekker fris wit :thumleft:

18 jan 2010 19:34

Heb hem een maandje terug in het echt mogen bewonderen in Zwolle. Ik moet zeggen een hele imposante auto. Van binnen deed het me een klein beetje aan een Bentley denken. Lijkt mij een ideal gezins/reis auto voor mensen met een arbor pecunia in de tuin.

19 jan 2010 0:17

Iemand in mijn omgeving rijdt een Panamera 4S en ik moet zeggen dat het wel een hele brute wagen is. Ben er vorige week eens een aantal maal omheen gelopen en het ziet er toch wel mooi uit hoor. (of is het gewenning :wink: )

19 jan 2010 23:57

Is opzet van Porsche om de auto qua look wat negatief in de media te krijgen. Het eindresultaat life ziet er dan ineens veel beter uit. Met de nieuwe KJN is hetzelfde aan de hand. Lijkt kleiner op de foto's die nu in de pers staan maar is in werkelijkheid een fiks stuk groter dan de huidige. :idea:

20 jan 2010 0:06

Dimitri-Turbo schreef::shock: Die is wel lekker fris wit :thumleft:

Afbeelding ja he 8)
Plaats een reactie