Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

18 feb 2009 18:11

wel leuk die opmerking over de gt3, maar kijk eens naar een cup-uitvoering of een rsr; daar zit echt geen handbak meer in :wink:

18 feb 2009 18:23

Zit natuurlijk wel een behoorlijk verschil tussen een PDK-bak en een sequentiele versnellingsbak.

Meen dat het ergens te maken had met de krachten die vrijkwamen op de bak bij de GT3, de Turbo en de Gt2, waardoor die er nu nog niet zijn. Maar daar zal vast en zeker een oplossing voor komen, en ik twijfel er niet aan dat we in die modellen dan ook de PDK wel zien verschijnen.

Re: Cayman 2.9 PDK

22 okt 2009 0:20

weet niet of het iets aan je mogelijke overweging toevoegt(ik doe een poging :ba: ), maar zelf vind ik de 'vrijheid' van een manual het prettigst.
-zelf beslissen of je van 5 naar 3 gaat direct (pdk met paddles doet 5-4-3), niet omdat die PDK het slechter doet oi.d.(waarschijnlijk sneller en beter, etc.).
- zou je mogelijk om heel-toe te downshiften(weet niet of dit kan met positie rempedaal cayman/997?in 964 vind ik het best moeilijk), of om in ieder geval de mogelijkheid te hebben af en toe eens gek te doen en te downshiften met zelf tussengas geven?
- of om zelf met koppeling te kunnen spellen om te burnen of bij 'lage' snelheid kont te laten uitbreken?

In ieder geval, heerlijk luxeprobleem toch...
Plaats een reactie