26 feb 2009 19:06
26 feb 2009 19:13
26 feb 2009 19:30
ppp 356 schreef:
Dit komt puur door de koers die Porsche heeft beslist van te varen, de exlusiviteit is weg.
26 feb 2009 20:01
26 feb 2009 20:13
Maarten schreef:Vraag is alleen wel wat merken als Ferrari, Maserati en Lamborghini nu echt verdienen. Porsche kan zijn eigen broek ophouden. De andere exclusieve merken hebben daar toch zeer veel moeite mee. .
26 feb 2009 20:37
en hij kan waarschijnlijk mijn caravan met totaal gewicht van 1750kg makkelijk hebben!
26 feb 2009 21:02
Jort schreef:
In het geval van Ferrari vergis je je behoorlijk. Was lange tijd de best verdienende tak binnen Fiat en draaide tot voor kort nog als nooit tevoren.
26 feb 2009 21:32
26 feb 2009 21:45
27 feb 2009 0:18
mick1512 schreef:en hij kan waarschijnlijk mijn caravan met totaal gewicht van 1750kg makkelijk hebben!
27 feb 2009 1:09
mick1512 schreef:Enig idee hoeveel dat bij porsche is? Geeft een aardige indicatie van de kracht van een automerk...
27 feb 2009 9:07
Devils son schreef:Wat daarbij wel interessant is: ik heb begrepen dat Ferrari het geld niet verdient met auto's (ook wel, maar minder dan de helft), maar met merchandising...
27 feb 2009 9:28
strak schreef:
Het schijnt dat Shell ook nog geld in het bedrijf pompt...
27 feb 2009 10:41
Bij Porsche schat ik in zeker minder dan 10%...
27 feb 2009 12:20
27 feb 2009 12:21
27 feb 2009 13:50
27 feb 2009 15:19
mick1512 schreef:Dan liggen daar behoorlijke mogelijkheden met een sterk en begeerlijk merk als Porsche
27 feb 2009 15:35