Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
11 maart 2009 23:39
Hetzelfde geldt voor sollicitanten. Ik had gisteren nog een sollicitant die erg verbaasd was over enkele vragen die ik stelde. Ik wist immers meer van zijn verleden dan in zijn CV stond.
12 maart 2009 0:00
Idem hier. Sollicitanten haal ik ook altijd even door Hyves, LinkedIn, etc. Waardevolle info voor een werkgever.
12 maart 2009 0:20
Gewoon even wieowie-en dan heb je alle links direct bij elkaar!
12 maart 2009 0:38
Rad911 schreef:Hetzelfde geldt voor sollicitanten. Ik had gisteren nog een sollicitant die erg verbaasd was over enkele vragen die ik stelde. Ik wist immers meer van zijn verleden dan in zijn CV stond.
Echt zo dom. Als je liegt doe het dan consequent.
12 maart 2009 1:44
hyves foto's zijn wel een leuke bron. dat je vóórdat je je sollicitant ooit hebt ontmoet al tig foto's gezien hebt waarop ze dronken om de nek van 14 verschillende kerels hangt plus een close up van haar nieuwe tepelpiercing
"Noem eens drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf..."
12 maart 2009 3:37
Retep968 schreef:(...) daar vertellen mensen vrolijk over hun dure horloges, aandelen, hypotheken, huizen, geluidsinstallaties, mobiele telefoons, camera's, vakantieplannen etc. etc. etc.
Valt genoeg te halen voor een oplettende lezer...
Op een of andere manier maak
ik me daar niet zo'n zorgen om....
12 maart 2009 11:24
Kom gewoon gezellig langs de koffie staat heet. De sleutel ligt onder de linker bloempot (maar dat wist je vast al). De Porsche staat voor de deur, doe wel eerst het alarm eraf (anders loeit ie zo). Duw dan de Porsche naar de andere kant van de straat en start em dan. Wel eerst de handrem eraf halen (deze zit aan de linkerkant) De verzekeringspapieren liggen in het kastje bij de fruitmand. Het kost 23,00 euro om de auto over te schrijven en je kan dit dan het beste doen tussen 8.00 en 16.00 uur op het postkantoor die 600 meter van mn huis vandaan is. Succes ennuh wel zachtjes doen he
Bovenstaande gegevens berusten niet op de waarheid. Maar dat wist je zelf waarschijnlijk ook al.
12 maart 2009 11:26
horn schreef:hyves foto's zijn wel een leuke bron. dat je vóórdat je je sollicitant ooit hebt ontmoet al tig foto's gezien hebt waarop ze dronken om de nek van 14 verschillende kerels hangt plus een close up van haar nieuwe tepelpiercing
"Noem eens drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf..."

+1