Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Keuze garage onderhoud 993

28 mei 2009 18:47

Wimpie77 schreef:KOEKEN???

Misschien zitten die er bij een APK wel bij ??? :ba:

09 jun 2009 21:15

Inderdaad nogal wat wisselingen maar de meeste ten goede
Er gaan nog wel eens wat zaken 'fout' bij Wittebrug maar het wordt altijd supernetjes opgelost. Monteur Leon is een toppertje voor alle luchtgekoelde wagens en met de komst van Robert Jan Olthof als service adviseur afgelopen jaar en Daniel Smits (komt van Lexus) als Hoofd Porsche sales is de klantvriendelijkheid er op vooruit gegaan. Wel jammer dat Rene (verkoop) weg is.

10 jun 2009 8:11

Robert Jan doet bij Wittebrug inderdaad erg zijn best maar loopt ook nog tegen bepaalde muren. Tot op heden zijn ze alleen niet erg happig geweest om onderhoud uit te voeren en van die verbetering in klantvriendelijkheid nog weinig gemerkt :cry:

24 jun 2009 23:04

EDIT: toegevoegde quote van wat Lydia op bladzijde 1 schreef: Wat ook belangrijk is: ik heb bij een aantal Porsche dealers het gevoel gekregen dat je als vrouw niet serieus genomen wordt. Als ik iets vroeg, werd er schaapachtig gelachen en gezegd dat ze me dat wel uit konden leggen, maar dat ik het toch niet snap. Na een hele discussie of een 4S nou wel of geen 285/30/18 achterbanden behoort te hebben, ben ik weggereden

Lieve Lydia...

Volgens mij lok je die dicussie over die achterbanden bij elke garage uit ,bij Pon Amsterdam deed je dat ook al.Ik dacht dat jij wel je eigen master reparateur had met jouw winkeletje of vind je het leuk om te zeuren over je VROUW zijn.

24 jun 2009 23:09

Volgende keer ff quoten graag. Nu moet ik het hele draadje door...
Plaats een reactie