08 sep 2009 20:42
08 sep 2009 20:49
felix bahama 912 schreef:De 912 body is helemaal identiek aan een 911 body, zal bij de RDW geen problemen geven dus wat is het probleem?.
08 sep 2009 20:57
08 sep 2009 20:59
08 sep 2009 21:21
Maarten schreef:Zet je er voor de keuring ff een 4 pitter in...
felix bahama 912 schreef:Geen probleem bij de RDW!!
08 sep 2009 22:12
patrick911 schreef:GhostRider schreef:maar wat precies te verstaan onder outlaw??
Ben ook niet helemaal zeker van de betekenis, maar het volgende is ongeveer de beschrijving die ik ken en waarom ik die zwarte 911 met 17" wielen onder deze categorie schaarde:A typical outlaw Porsche is race-inspired, with drilled-out pedal arms and gas cap lids, louvers and leather straps, and large-diameter racing wheels. And one of the most identifiable trademarks of those outlaws? Stance. They're usually pegged on the ground, with only the slightest hint of rake. Sports cars are generally minimalistic, but the outlaw guys just take it to the extreme. And the folks who own these outlaw Porsches are the ones most likely to piss off the Porsche purists, but they really don't care.
08 sep 2009 22:21
ASW schreef:Maar hoe begin je aan een dergelijk project? Zeker met mijn gebrek aan technisch inzicht...![]()
08 sep 2009 23:31
09 sep 2009 8:39
Olaf schreef:felix bahama 912 schreef:Geen probleem bij de RDW!!
Werk jij daar![]()
.. of heb je ervaring met het aanleveren/laten keuren van 'n 912-6 ... die op (US) kenteken 'n 912-4 is
30 sep 2009 15:19
30 sep 2009 16:18
30 sep 2009 19:58
WM550spyder schreef:Is deze website hier bekend? http://www.rs-teknik.com/
Ze leveren een ombouwsetje voor de 3.2/SC voor 3000 pond en een complete auto vanaf 25000 pond.
30 sep 2009 20:06
30 sep 2009 20:08