Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Buitenstalling in sneeuw

10 nov 2010 8:10

dat gezeur over wel of geen sneeuwkettingen - zoals iemand hier al in het begin post: in sommige gebieden zijn ze op bepaalde momenten gewoon verplicht. winterbanden of geen winterbanden. Staat er politie in het dal te controleren en zonder kettingen word je gewoon van de weg gehaald... :idea:

10 nov 2010 8:26

Bassen schreef:Afbeelding

Ik had die ski's toch op hun kop en andersom gedaan... :lol: :lol:

10 nov 2010 9:32

horn schreef:dat gezeur over wel of geen sneeuwkettingen - zoals iemand hier al in het begin post: in sommige gebieden zijn ze op bepaalde momenten gewoon verplicht. winterbanden of geen winterbanden. Staat er politie in het dal te controleren en zonder kettingen word je gewoon van de weg gehaald... :idea:

Met de nuance dat je kettingen bij je moet hebben voor het geval dat ze nodig zijn/worden. Althans dat is wat men in precies die situatie tegen mij zei. Rijdend in een A4 Quattro met winterbanden werd ik niet gedwongen om ze te monteren en de andere auto, Mercedes C-Klasse met winterbanden moest de kettingen wèl monteren.

10 nov 2010 12:22

Nine-eleven schreef:Lijkt mij overigens wel cool 8) om met de P op wintersport te gaan, maar ik zou het zonde vinden (pekel . . . :evil: :cry: ). Mijn 993 komt met pekel echt niet buiten.

Had ooit in mijn GTI (voor het petjes tijdperk) een 2 ltr Oettingerblok met alle toeters en bellen (ca. 200 pk) vlak voor de wintersport gemonteerd, als je zag hoe deze na een wintersportvakantie (en vreselijk veel pekel op de Autobahn) er ondanks het afspuiten uit zag :pale:

Na de pekel komt droogijs... :wink:
Plaats een reactie