Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: asociale tegen je deur parkeerders !

07 maart 2012 23:01

ed-naat schreef:Ik kom zowat overal met de P, maar parkeer em alleen op/in 2 vakken :ass: , is er geen plaats, rij ik door.
Ik heb al meerdere discussies gehad over mijn parkeer akties, maar allemaal willen ze de schade aan de deur niet
betalen als het fout gaat :scratch: . Soms wou ik dat ik een oud golfje reed, dan knalde ik em overal tussen..... :finger:

Daarom heb ik er een klein karretje bij gekocht, want de wereld opvoeden naar mijn waarden lukt toch niet :wink:

07 maart 2012 23:57

Marcel B. schreef:Waarom nou weer een Corvette :twisted: Toch best positief eigenlijk :wink:

komt waarschijnlijk door de kruiwagen pijpen. :mrgreen:

08 maart 2012 20:37

zijn genoeg dingen die je dan kan doen zonder een auto terug te beschadigen. Zo staan veel andere auto's niet op de handrem of in de versnelling. En als die auto dan vervolgens half buiten het vak staat is oom agent of parkeerwacht in zijn nopjes. staat die wel in versnelling of op handrem dan zijn er uiteraard alternatieven, zal ik hier niet typen.

08 maart 2012 20:39

Marcel B. schreef:Is al eens eerder besproken :lol: :
viewtopic.php?f=1&t=11332&hilit=+2+Parkeerplaatsen

toen was men nog een stuk relaxter valt me op.

08 maart 2012 20:42

Ik was mijn tijd ver vooruit 8)

08 maart 2012 20:54

wolf schreef:

toen was men nog een stuk relaxter valt me op.

Ja ,de maatschappij verhardt. :roll:
Laatst bijgewerkt door renetrzes op 08 maart 2012 21:23, in totaal 2 keer bewerkt.

08 maart 2012 20:59

spelling wordt ook steeds minder :twisted:

08 maart 2012 21:06

:mrgreen: scherrup!

08 maart 2012 21:07

tja, jij ziet ook alles !! :mrgreen:

09 maart 2012 16:35

Klein kniptangetje in de auto.. ideaal. Iemand die zich als een hork gedraagt tegenover andermans spullen kan 2 nieuwe ventielen in z'n wiel laten zetten.

Ik maak geen schade.. wel irritant als je met 2 platte bandjes staat... :mrgreen:

09 maart 2012 17:18

michelm1978 schreef:kan 2 nieuwe ventielen in z'n wiel laten zetten.

michelm1978 schreef:Ik maak geen schade..

:oops:
Laat ze dan leeglopen...

09 maart 2012 19:37

in Belgie doen ze soms klein steentje onder ventielrubberdopje die de nippel indrukt. Doen sommigen bij suv's die gewoon netjes geparkeerd staan. Soort van jalouzie o.i.d.

09 maart 2012 19:56

Vreselijk wat ik hier allemaal lees! :x

09 maart 2012 21:15

Ja....zouden de kwajongens dit topic weten te vinden?
Wat mij betreft kunnen we dit soort geintjes beter voor onszelf houden dan ze hier neer te typen. En intussen maar blaten over normen en waarden... :?

09 maart 2012 21:29

en zag een kerel gewoon zijn deur snoeihard tegen mijn Porsche aanslaan (deuk tot gevolg, auto was net gerestyled), dus ik spreek hem daar op aan, zegt hij gewoon ''ach dat valt toch niet op bij dat oude hok'' en liep zo weg

@ Sebastian - ben het met je eens. Ik reageerde op bovenstaande soundbite van Renntech. Als mij dat zou overkomen zou ik me dus niet inhouden. Waar ik normaliter netjes en beleefd ben.
Plaats een reactie