Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
04 apr 2012 11:31
Wat een onzin is dit: kan ik geeneens drie antwoorden geven
04 apr 2012 12:01
Het is net als het leven, keuzes maken
04 apr 2012 12:11
Ieder zijn smaak, voor mij zou 't zijn:
Pre-impact
3.2
993
04 apr 2012 15:08
Robbierob schreef:Ieder zijn smaak, voor mij zou 't zijn:
Pre-impact
3.2
993

Mooi lijstje idd.
Pre-impact is natuurlijk een no-brainer. Als Porsche liefhebber wil je die altijd hebben als je je het kan permiteren
De 3.2 is de meest geevolueerde g-sersie en toch nog spartaans
De 933 is de meest uitontwikkelde luchtgekeorde en de ultimate 911 in dat opzicht.
Met 1 van de drie zou ik al heel blij zijn
04 apr 2012 15:18
Leuk dat bij in poll de 964 bovenaan staat.......... Wel de Carrera 2 uiteraard
@ Ewout....Erg mooi evolutieplaatje !!
04 apr 2012 20:31
model is smaak, mijn voorkeur is ook zeker de 964.
Ben ook erg blij dat in de voorbeelden ook de mooiste kleur is gekozen voor de 964 tussen alle grijze muizen.
(heb vorig jaar ff stukje in een 997 mogen sturen, en dat is absoluut geen straf)!
04 apr 2012 21:01
ceci n'est pas une porsche :

..........................zonder twijfel de mooiste!
04 apr 2012 21:15
..........................zonder twijfel de mooiste!
niet dus !
Singer zijn toch naaimachines
04 apr 2012 21:53
Komt goed uit als je van naaien houd!
04 apr 2012 21:55
De 964 staat bij mij op nummer 2.
04 apr 2012 21:58
De Bad Boy natuurlijk!
04 apr 2012 23:43
Jan A. (993 4S) schreef:Smaken verschillen, dus een vrij zinloze poll lijkt mij.
Daarom is een poll toch juist zinvol

Om te kijken waar de smaken liggen
05 apr 2012 0:05
idd grappig dat de 964 het goed doet, dat is de meest ontwikkelde 911, de 993 is geen 911 meer, heeft rare koplampen en een gekke kont: als het een vrouw was geweest, moesten we dr niet
Veelbelovend voor de toekomst! (de 964 dan....)
Laatst bijgewerkt door
steef op 05 apr 2012 9:45, in totaal 1 keer bewerkt.
05 apr 2012 7:48

Jij houd zeker van dikke tieten?
05 apr 2012 14:50
steef schreef:idd grappig dat de 964 het goed doet, dat is de meest ontwikkelde 911, de 993 is geen 911 meer, heeft rare koplampen en een gekke kont: als het een vrouw was geweest, moesten we dr niet
Veelbelovend voor de toekomst! (de 964 dan....)
993 (4)S; de mooiste kont allertijden.
964; jammer van de bumpers...
05 apr 2012 14:55
Zo zie je maar weer, de bumpers van een 964 waren voor mij één van de redenen om niet voor een 3.2 te kiezen.
Smaken verschillen.
De kont van een small body 964 kan mooier. Ze hadden ze allemaal het achterwerk van de jubi/965 moeten geven.
De 9934S heeft een mooiere achterkant maar ik vind de koplampen wat minder geslaagd dan bij een 964.
05 apr 2012 15:06
Ewout schreef:De 9934S heeft een mooiere achterkant maar ik vind de koplampen wat minder geslaagd dan bij een 964.
+1
Moet op zich toch geen probleem zijn om de spatborden met koplampen van een 964 passend te krijgen op een 993 (of is dit vloeken in de kerk)
05 apr 2012 15:15
[De 9934S heeft een mooiere achterkant maar ik vind de koplampen wat minder geslaagd dan bij een 964.[/quote]
Mee eens, daarom staat mijn 993 altijd met de kont naar achteren in de garage
05 apr 2012 15:23
Tilt! schreef:De mooiste, omdat ze meer en meer tot de verbeelding spreken gewoon door hun leeftijd: de pré-impacts.
De Porsche (waar ik aan denk als ik aan Porsche denk): de 964
Om mee te rijden: hoe recenter, hoe beter.
There you have it.
De 991 gaat dit nooit winnen doordat hij nieuw is, evenmin als de 996 en 997. Mensen & emoties & herinneringen uit een ver grijs verleden... nooit een goed huwelijk, of net wel natuurlijk

993 spreekt tot de verbeelding omdat't de laatste luchtgekoelde is, en niet zoals steeds wordt beweerd "de laatste echte"
Mijn inziens krijg je een beter antwoord op een niet Porsche forum, daar wordt "mooi" niet besproken adhv al dan niet luchtgekoeld.

Mooi verwoord IMHO.
11 mei 2012 9:26
Polletje kan nu denk ik wel dicht.
1 964
2. Pre-impact
3 993
Verschil 964 en pre-impact is slechts 1 stem, 993 volgt op gepaste afstand en het gat na rest is weer stuk groter.
Uitslag verbaasd me wel enigszins, had de pre-impact echt dik op 1 verwacht, gezien prijzen op de markt . Zal vast komen dat hier de nodige 964 rijders zijn. Verder valt op dat g-serie niet zoveel stemmen krijgt, dit terwijl er veel fans zijn van SC en 3.2.
Dat de lufti's de lijst aanvoeren was een open deur!
Dank allemaal voor het stemmen.
Marcel
11 mei 2012 11:24
964 gestemd omdat dit het laatste model is met de originele lijnen, maar tevens modern... De pre-impact vind ik ook prachtig, maar teveel een auto die je koestert en in de garage houdt en een auto moet rijden, zeker mooie auto's (om al die Priussen weer te vergeten... brrr...).
Kan overigens ook genieten van het lijnenspel van de 996. Is echt een prachtig ontwerp, wat met name opvalt als je de auto zelf aan het wassen bent en vanuit alle hoeken goed beziet.
11 mei 2012 12:29
Devils son schreef:Kan overigens ook genieten van het lijnenspel van de 996. Is echt een prachtig ontwerp, wat met name opvalt als je de auto zelf aan het wassen bent en vanuit alle hoeken goed beziet.
+100!
Dezelfde discussie woedt momenteel ook op 't Belgische forum
11 mei 2012 12:43
+1 (4S en de Turbo) totdat ik de koplampen zie
11 mei 2012 14:20
De koplampen zijn het minste van het ontwerp inderdaad (maar dat vind ik ook bij de 993 en de 991!). Het helpt al als je met dimlicht rond gaat rijden...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.