25 jun 2012 9:50
Erik997S schreef:De 997 heeft een standaard header als uitlaatcollector en de 997S heeft een high performance header als uitlaatcollector.
25 jun 2012 12:37
25 jun 2012 19:57
Erik997S schreef:Voor de Flow is het best dat elke uitlaatbuis voor de collector even lang zijn, maar ook dat ze samen gecollecteerd worden.
23 aug 2012 11:51
23 aug 2012 11:59
23 aug 2012 12:13
23 aug 2012 12:19
23 aug 2012 21:54
Erik997S schreef:De tailpipes zijn bij een 997 ovaal en bij de S 2 ronde links en 2 ronde rechts.
23 aug 2012 21:59
Delnoy schreef:3.6 en 3.8 van de 997 zijn nog beter maar ook deze zijn niet storingsvrij.
23 aug 2012 22:12
23 aug 2012 22:23
caelin schreef:993 is mooi van buiten...maar niet van binnen
23 aug 2012 22:37
23 aug 2012 23:06
Michiel911 schreef:Moet je het resultaat van dit project viewtopic.php?f=33&t=33676eens bekijken....zou je toch bijna een 993 willen
24 aug 2012 1:13
24 aug 2012 5:41
24 aug 2012 8:34
Maar van 997 heb ik op het forum nog nooit een plof of problemen gehoord wel op USA forums
24 aug 2012 9:34
24 aug 2012 12:36
24 aug 2012 12:44
Harley schreef:. . . schaamteloze zelfpromotie.
24 aug 2012 12:46
993turbopeter schreef:997 vanaf oktober 2005(dus bouwjaaar 2006) voor Porsche geeft geen problemen meer. Staat nog in de laatste editie van "total 911".
997 van voor oktober 2005 kan problemen geven maar kans is ook hier nog maar zeer klein. Motor vervangen kan ook vanalles betekenen als je juiste toedracht niet kent.
25 aug 2012 22:41
26 aug 2012 0:28
Mark997 schreef:Thanks Harley... maareh wat komt er voor jou GT3 in de plaats ??
Greetz
26 aug 2012 9:37
Mark997 schreef:Thanks Harley... maareh wat komt er voor jou GT3 in de plaats ??
26 aug 2012 10:06
30 aug 2012 1:51