Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Nu 570 PK op de oprit. Superrrrrr

31 maart 2013 12:34

Beavers schreef:
dodootje schreef:Gaaf hoor! Een best wel exclusieve Porsche, zo'n Spyder!
Persoonlijk vind ik wit leuker, maar gelukkig zijn er vele mensen met vele smaken, anders zou het héél saai op de weg worden.
Heel veel plezierige kilometers ermee!!!!! :thumleft:

@Léon Ik vind een witte ook erg gaaf. TOTMBO had ook inspraak :lol: .

Ik ben misschien niet helemaal up to date. Kan raden dat het over echtgenote, vrouw, vriendin, minnares, partner......... gaat, maar waar
staat totmbo voor?

Léon :scratch:

31 maart 2013 12:53

The One That Must Be Obeyed... Meestal de vrouw des huizes dus :wink:

10 apr 2013 9:16

Mijn vorige werkgever is heel geïnteresseerd in je wagen (maar eigenlijk nog meer in de combi met de Honda inflatable erboven :) )

Misschien kan je even wat meer uitleg geven op hun Facebook pagina:

https://www.facebook.com/HondaMarine
Laatst bijgewerkt door S2 op 10 apr 2013 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.

10 apr 2013 10:33

Is wel mijn auto (toen deze nog wit gewrapped was). Verder weet ik van de combi niet veel.
Wel dat vorige eigenaar zo door Zuid-Europa trok. Boot werd er gewoon met een havenkraan bovenop gelegd.

14 apr 2013 9:26

super Porsche om in te rijden. Heb er zelf ook net eentje uit Duitsland gehaald. Ondanks alle spook verhalen is er ook goed te rijden met het dakje er op tot 130 km. Mocht je ooit nog een auto uit Duitsland halen, let er op dat je een exportkenteken krijgt (rode band) Gele band is een kurzkenzeichen en daar kun je alleen mee in Duitsland rijden. Als je aangehouden wordt in Nederland heb ik ooit eens ergens gelezen, pleeg je kentekenfraude. Veel verkopers in Duitsland kennen het onderscheidt ook niet goed.

14 apr 2013 9:41

Het klopt wat je schrijft - over rood en geel - maar:

• EU-lidstaten hebben erkenningsplicht van het kurzzeitkennzeichen.

De plaat met het gele vlakje is auto gebonden, niet persoongebonden- en alleen Nederland is een van de weinige landen waar een auto MET kentekenplaat komt .. de meeste andere landen koop je een nieuwe of gebruikte auto zonder kenteken(plaat)

Om de kans op een hoop gezeur te voorkomen - kan je dus inderdaad beter voor een plaat met rood vakje gaan :wink:

14 apr 2013 14:07

Heb met "geel" Duits kenteken gereden. Wel aandacht van motoragent gehad. Keek er na en reed door.
Kenteken inmiddels binnen, dus legaal sturen!.

15 apr 2013 6:51

Geweldig, weer iemand met de juiste keuze voor een auto! :)
Heel veel plezier er mee! Heb al contact met een paar andere nl-spydereigenaren, interesse in den keer een mini meeting?
Plaats een reactie