10 apr 2013 9:21
Marcel schreef:Als je 180 rijdt in een 100 km zone, spoor je mi niet helemaal...
10 apr 2013 9:41
10 apr 2013 9:50
Frank64 schreef:Heeft niet alleen met de weg zelf te maken maar ook met het feit dat de mede weggebruikers niemand verwachten met dit soort snelheids verschillen.
Kijkt iemand in zijn spiegel (als ze dat al doen) dan denken ze die is ver genoeg weg om nog even naar links te gaan. Hebben in Nederland niet geleerd paar keer te kijken ivm snelheid.
Omdat de helft van de bestuurders sowieso midden op de weg blijft plakken is risico ook op A2 met 180 in mijn opinie groot.
Maar vorige week dinsdag in Duitsland ook nog net achter een ongeluk gezeten welke hierdoor veroorzaakt was. Wij waren de eerste auto die blijkbaar voldoende afstand hield en rustig tot stilstand kon komen. Daardoor ook niemand achter op ons gereden.
10 apr 2013 10:30
dobbelsteen schreef:Er wordt denk ik wel nergens vermeld dat het druk was op de baan, misschien was hij wel helemaal alleen met juist 1 auto achter hem.
10 apr 2013 20:07
10 apr 2013 20:15
10 apr 2013 20:16
10 apr 2013 20:17
10 apr 2013 20:39
10 apr 2013 20:48
jelle schreef:Het was inderdaad een vrijwel lege weg met perfect zicht en voldoende afstand. Dat hebben wij in het Noorden gelukkig nog! Ik zou niet meer terug willen naar de volle Randstad.
10 apr 2013 21:18
10 apr 2013 21:21
10 apr 2013 21:22
10 apr 2013 21:33
Evert Jan v H schreef:hoe haal je eigenlijk plezier uit een porsche in de randstad ?
11 apr 2013 8:18
Evert Jan v H schreef:hoe haal je eigenlijk plezier uit een porsche in de randstad ?
11 apr 2013 11:47
dobbelsteen schreef:Er wordt denk ik wel nergens vermeld dat het druk was op de baan, misschien was hij wel helemaal alleen met juist 1 auto achter hem.
11 apr 2013 12:22
11 apr 2013 16:13
11 apr 2013 17:31
Marcel schreef:Als je 180 rijdt in een 100 km zone, spoor je mi niet helemaal...
11 apr 2013 17:34
11 apr 2013 18:11
lindemans schreef:dobbelsteen schreef:Er wordt denk ik wel nergens vermeld dat het druk was op de baan, misschien was hij wel helemaal alleen met juist 1 auto achter hem.
Haha heb ik een keer gehad 's nachts.
Jaren 80 - alleen op de A20 na een feestje in Delft op mn R80RT voluit (voluit bij dat ding is maar 180 hoor; max was 100 destijds). Ook 2 lichtjes in mn spiegel en ik dacht nog "zo die gaat hard". Even later was ik m kwijt; zat hij precies naast me in de dooie hoek - zo'n witte 911 Targa.
Oranje helm met een brede grijns "nee" schuddend ... terug laten zakken naar 110 ... steekt z'n hand op en gaat er weer vandoor ...
die mannen zijn niet verkeerd als je netjes rijdt op een lege weg; maar ja traject controles tegenwoordig zijn medogeloos.
11 apr 2013 18:25
11 apr 2013 21:05
MY00 schreef:
Heb ik niet zo'n heel groot probleem mee hoor
11 apr 2013 21:24
horn schreef:reed ooit open op een volledige lege A1 (net voorbij Apeldoorn) net na middernacht met 278 op de teller (topsnelheid) met de 911
11 apr 2013 21:32
lindemans schreef:dobbelsteen schreef:Er wordt denk ik wel nergens vermeld dat het druk was op de baan, misschien was hij wel helemaal alleen met juist 1 auto achter hem.
Haha heb ik een keer gehad 's nachts.
Jaren 80 - alleen op de A20 na een feestje in Delft op mn R80RT voluit (voluit bij dat ding is maar 180 hoor; max was 100 destijds). Ook 2 lichtjes in mn spiegel en ik dacht nog "zo die gaat hard". Even later was ik m kwijt; zat hij precies naast me in de dooie hoek - zo'n witte 911 Targa.
Oranje helm met een brede grijns "nee" schuddend ... terug laten zakken naar 110 ... steekt z'n hand op en gaat er weer vandoor ...
die mannen zijn niet verkeerd als je netjes rijdt op een lege weg; maar ja traject controles tegenwoordig zijn medogeloos.