11 feb 2014 15:52
molen934 schreef:Denk toch dat de gemiddelde koper van een 911 bij Pon dit niet zo snel zal doen![]()
Je moet alweer redelijk technisch zijn om dit te doen.
11 feb 2014 16:19
vind alle km-standen acceptabel die door de staat van de auto of de sluitende documentatie bevestigd worden.
11 feb 2014 16:33
horn schreef::mrgreen:Kappi2907 schreef:Belangrijk is dat bijgevoegde facturen gekoppeld zijn aan het kenteken van de P en dus een simpele check bij de P specialist bevestigd de facturen.
Yep. En je hebt bij je 964 twee tellers. Eentje die je er tussen de beurten in hebt hangen, en eentje die je 2000 km voor je beurt of na je beurt gebruikt. He, alweer een beurt met een bijbehorende factuur met jouw kenteken en een 2000 km hogere stand dan de vorige beurt. En vervolgens heb je het afgelopen jaar 12000 km met je andere teller gereden...
NAP klopt, factuurhistorie/onderhoudshistorie klopt, alleen heb je in een jaar al 12000 meer gereden dan aangetoond kan worden...
11 feb 2014 17:35
horn schreef:molen934 schreef:Denk toch dat de gemiddelde koper van een 911 bij Pon dit niet zo snel zal doen![]()
Je moet alweer redelijk technisch zijn om dit te doen.
Bij een luchtkoeler niet. Trek aan de rand van je teller tot je de teller in je hand hebt. Haal een stekkertje los. Maak datzelfde stekkertje vast op je reserveteller. Druk die reserveteller in het gat in je dashboard tot hij vast zit. Klaar. Overall uit. Gereedschapskist dicht.
11 feb 2014 17:45
molen934 schreef:De luchtkoeler wordt al 16 jaar niet meer gemaakt
11 feb 2014 19:00
molen934 schreef:molen934 schreef:Denk toch dat de gemiddelde koper van een 911 bij Pon dit niet zo snel zal doen![]()
Je moet alweer redelijk technisch zijn om dit te doen.
De luchtkoeler wordt al 16 jaar niet meer gemaakt
11 feb 2014 19:25
MickRS schreef:molen934 schreef:De luchtkoeler wordt al 16 jaar niet meer gemaakt
Volgens mij is dat aan velen hier geheel ongemerkt voorbijgegaan...
11 feb 2014 19:28