Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 aug 2014 21:56
.. en kan ook verlopen zijn
29 aug 2014 22:02
Sssshhhit..... dat is k.t en zeker geen fijn nieuws om te lezen.
Sterkte
29 aug 2014 22:05
Wat naar man! Veel sterkte en succes met de afhandeling
30 aug 2014 1:29
Worst nightmare . . . sterkte met het verlies.
30 aug 2014 8:43
Erg vervelend nieuws, was een mooie auto.
Sterkte met de afwikkeling.
30 aug 2014 9:51
Olaf schreef:strak schreef:.. is dat een Nederlands kenteken?" Ja, mevrouw dat is oldtimer kenteken....

"ohhhh"
Broekie

Ja die denkt bij het zien van een pick-up draaitafel waarschijnlijk ook dat het een pannenkoek apparaat is!
30 aug 2014 10:33
Phoe, da's kloten
Inderdaad grote nachtmerrie, vuur is allesverwoestend
steef schreef:Zijn dit soort schades nog te herstellen, of is zo'n auto door de hitte volledig uit zijn verband gerukt?
Jazeker,
Wat belangrijk is in dit geval: Deze auto gaat wss naar een opkoper incl. geldig kenteken (zonder wok) Dat is wat de verzekeringsmaatschappij het best uitkomt....
Bij WOK: Niet meer te herstellen

oudijzerprijs
Zonder WOK: 2 uur herstelwerk + oudijzerprijs
(En iemand anders zijn Porsche kwijt

)
30 aug 2014 13:42
Tering, verrek, k.t, da's klote, ssshhhit.....
30 aug 2014 17:24
Wat is WOK?
30 aug 2014 17:50
thedutchguy schreef:Ja die denkt bij het zien van een pick-up draaitafel waarschijnlijk ook dat het een pannenkoek apparaat is!
Bedankt voor het compliment ....
Moet altijd een beetje lachen als we visite krijgen die vebaasd is dat de jukebox op singeltjes draait .... en dat er zo'n vreemde munt in moet #gulden
30 aug 2014 17:58
Mooi k$%#e dit, sterkte met de afhandeling
WOK is inderdaad Wachten Op Keuring. Als een auto na een ongeval volgens de politie te zwaar beschadigd is om verantwoord mee aan het verkeer deel te nemen wordt het deel 1a ingenomen en krijgt de auto in het kenteken register de WOK status.
Als de auto herstelt is kan je de auto weer bij het RDW aanbieden ter keuring en als de auto dan weer in orde bevonden wordt door de keurmeesters (OA wordt de carrosserie opgemeten en gekeken of deze weer aan de fabrieksspecificaties voldoet) dan kan de WOK status weer opgeheven worden.
30 aug 2014 18:24
Dat is balen en weer een pracht Porsche verloren, succes met de zoek tocht naar de vervanger.
Reparatie technisch mogelijk maar financieel meestal niet en verstandig om niet doen.
Mijn motto auto's met brand en waterschade afblijven.
31 aug 2014 22:55
Ik had mijn 968 (die ene ja..) tot die LTP020 ruim een jaar geleden ook daar staan.
Wat een drama zeg! Sterkte aan alle betrokkenen, hopelijk komt alles (verzekeringtechnisch) goed.
Laatst bijgewerkt door
TonD op 01 sep 2014 8:00, in totaal 1 keer bewerkt.
01 sep 2014 0:19
Damn dat is wel zwaar klotuh
01 sep 2014 11:28

wow klote man, een nachtmerrie. Iets wat je nooit hoopt mee te maken. Sterkte!
01 sep 2014 20:08
Vandaag de auto voor het eerst bekeken, hij staat bij een autoschadebedrijf ter taxatie. En dan is het wel even slikken als je hem voor het eerst ziet. Maar er is echt niks van over, veel aluminium onderdelen gesmolten, velgen weg etc.
Nu wachten op expert en dan gaan we het volgende traject in.
Bij het opzoeken van de papieren bleek dat ik de exact drie jaar voor de brand op mijn naam heb gekregen, stomme toeval. En dan ook vandaag een email ontvangen dat de auto weer opnieuw getaxeerd moet worden.
01 sep 2014 20:15
Hoop het echt niet voor je maar vrees toch dat 1 op 1 terugkopen je fors geld gaat kosten.
01 sep 2014 20:55
Heel erg balen!!
Zou er zelf ook ziek van zijn.
Klein lichtpuntje: iets anders zoeken kan ook weer veel plezier geven.
Probeer het los te laten
Sterkte
01 sep 2014 22:08
strak schreef:En dan ook vandaag een email ontvangen dat de auto weer opnieuw getaxeerd moet worden.
.. dat de taxatie niet net verlopen was.
01 sep 2014 23:01
Olaf schreef:
.. dat de taxatie niet net verlopen was.
Inderdaad, maar de prijzen zijn inmiddels aardig gestegen van de oudjes.....
01 sep 2014 23:43
Gelukkig ligt de taxatiewaarde vaak flink wat hoger dan de marktwaarde....
Blijft eeuwig zonde...
02 sep 2014 8:18
Dat durf ik te betwijfelen (bij pre 73ers dan he).
02 sep 2014 8:38
+1. Denk dat die de afgelopen 3 jaar bijna verdubbeld zijn. Zie ook:
Hagerty
02 sep 2014 8:42
Tsja en waarde is 1 maar je moet eerst maar eens een vervanger zien te vinden.