09 nov 2015 17:24
MarkS schreef:Je zou kunnen overwegen het topic te laten staan maar de link naar de automotiveimport website in de openingspost weg te halen.
09 nov 2015 17:24
09 nov 2015 17:26
09 nov 2015 18:19
Olaf schreef:MarkS schreef:Je zou kunnen overwegen het topic te laten staan maar de link naar de automotiveimport website in de openingspost weg te halen.
Is al geregeld --- klik er maar eens op
09 nov 2015 19:00
09 nov 2015 20:30
Is al geregeld --- klik er maar eens op
09 nov 2015 20:48
09 nov 2015 22:02
09 nov 2015 22:18
09 nov 2015 22:25
09 nov 2015 22:29
09 nov 2015 22:44
Olaf schreef:Is al geregeld --- klik er maar eens op
09 nov 2015 22:52
Henk schreef:Inderdaad Elferhenkie2![]()
Ook iets om rekening mee te houden, zijn de auto's die een periode volgens de "tegenbewijsregeling" zijn ingevoerd. Deze hebben ook een lager BPM bedrag op het kenteken.
09 nov 2015 23:01
Staat er een normaal restbpm bedrag dan is de auto zonder schade ingevoerd.
09 nov 2015 23:07
09 nov 2015 23:48
10 nov 2015 21:55
Maarten schreef:Volgens mij is dit toch best lastig tenzij je duidelijk referentiemateriaal hebt. Als de standaard BPM op een 997 in 2010 (zeg) 15k was dan kan het dus best 14k zijn geweest na tegenbewijs of 13k met schade. Of 16k als er veel toeters en bellen op zaten.
10 nov 2015 22:23
Rijn schreef:Staat er een normaal restbpm bedrag dan is de auto zonder schade ingevoerd.
En weet je dan zeker dat deze geen schade verleden heeft?
10 nov 2015 22:25
968Tom schreef:Volgens mij is het wat lastiger. Het gaat om de rest-BPM. Op het nieuwe kenteken van de importauto komt de rest-BPM en die moet je dus vergelijke met de rest-BPM van een vergelijkbare auto met dezelfde leeftijd. (Het oorspronkelijke BPM bedrag op het kenteken van laatstgenoemde auto dus verminderen met de BPM afschrijvingstabel van de belastingdienst)
but correct me if i'm wrong..
10 nov 2015 22:34
10 nov 2015 22:47
10 nov 2015 23:37
10 nov 2015 23:38
10 nov 2015 23:44
11 nov 2015 8:50
Henk schreef:Ook iets om rekening mee te houden, zijn de auto's die een periode volgens de "tegenbewijsregeling" zijn ingevoerd. Deze hebben ook een lager BPM bedrag op het kenteken
EriC4C schreef:[Geen correctie, maar aanvulling: ..... waarbij je bovendien rekening moet houden met de tussentijds gewijzigde wijze van BPM-berekening indien van toepassing